کد خبر ۲۴۹۸۹ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸

تقدیر از استاد محمود اشرفی به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

هم‌زمان با روز «هنر انقلاب اسلامی» رئیس حوزه هنری استان قم به همراه جمعی از هنرمندان استان به دیدار استاد محمود اشرفی رفت.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در این دیدار که هم‌زمان با هفته هنر انقلاب برگزار شد، هادی گل محمدی و محسن مقدادی از اساتید رشته تجسمی و جمعی از کارمندان حوزه هنری قم، رئیس حوزه هنری استان را همراهی کردند. بخش اعظم دیدار با استاد اشرفی که در کارگاه ایشان انجام شد، به مرور آثار استاد و خاطرات ایشان از سال‌های انقلاب و بیان گرایشات هنری استاد اشرفی در آن دوران اختصاص یافت. در پایان این دیدار مجد الدین معلمی با اهداء لوح تقدیر از زحمات استاد اشرفی تقدیر نمود.

استاد محمود اشرفی از پیشکسوتان هنر نقاشی و گرافیک قم هستند که در دوران انقلاب اسلامی فعالیت‌های مختلف و متعددی برای تبلیغ و اشاعه انقلاب داشتند. وی آثار متعددی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس خلق نموده‌است. وی به ‌عنوان نقاش و گرافیست در ستاد استقبال از امام خمینی(ره)، حزب جمهوری اسلامی، فرمانداری و استانداری قم و  جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور داشته است. آثار حجمی با موضوع شهدای روحانی، نقاشی بیش از 6 هزار شهید، اجرای پروژه‌های فرهنگی هنری برای نهادهای انقلابی و دریافت چندین تقدیرنامه و لوح  از دستان مقام معظم رهبری و دیگر مسئولین نظام از جمله سوابق کاری ایشان است. 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com