کد خبر ۲۸۱۴۵ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲
مدیر حوزه هنری قم:

نباید با شاخ و برگ دادن به جشنواره‌ها از سیاست‌های اصلی دور شویم

مجدالدین معلمی مدیر حوزه هنری قم گفت: وقتی یک جشنواره و یا فعالیت را خیلی بزرگ می‌کنیم و شاخ و برگ می‌دهیم از اهداف و سیاست‌گذاری‌های اصلی و اولیه‌اش دور می‌شود و به بیراهه می‌رود.

به گزارش قم نا به نقل از فارس ، مجدالدین معلمی مدیر حوزه هنری قم در دیدار رئیس و کارشناسان حوزه هنری قم و مدیر کانون پرورش فکری استان که صبح امروز برگزار شد از ارتباطات حوزه هنری و هنرمندان استان سخن گفت و اظهار کرد: حوزه هنری در بسیاری از رشته‌های فرهنگی هنری ارتباطات خوبی با هنرمندان استان دارد و از این ارتباطات باید حسن استفاده شود.

وی در ادامه سخنانش برای همکاری با کانون پرورش فکری اعلام آمادگی کرد و خطاب به ربانی مدیر کانون پرورش فکری قم گفت: شما حوزه کاری حوزه هنری را به خوبی می‌شناسید و ما در تمام زمینه‌ها از جمله تئاتر، ادبیات و تجسمی آمادگی داریم تا با تمام ظرفیت‌مان با کانون همکاری داشته باشیم.

مدیر حوزه هنری قم یکی از ویژگی‌های فضای فرهنگی شهر قم را وجود جشنواره‌های متعدد خواند و گفت: وقتی یک جشنواره و یا فعالیت را خیلی بزرگ می‌کنیم و شاخ و برگ می‌دهیم از اهداف و سیاست‌گذاری‌های اصلی و اولیه‌اش دور می‌شود و به بیراهه می‌رود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com