کد خبر ۳۰۲۴۹ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۴
با هدف نمایش توانمندی نیروهای عملیاتی و امدادی

‏مسابقات ورزشی ظفرمندان در قم آغاز شد

مسابقات ورزشی ظفرمندان در قالب هفت تیم هفت نفره در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی، میدان موانع، راپل و پینت بال از امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مسابقات ورزشی ظفرمندان با هدف هماهنگی و به نمایش گذاشتن قدرت و توانمندی نیروهای عملیاتی و امدادی استان ‏ صبح امروز در سالن شهدای هفتم تیر قم آغاز شد.

مسابقات ورزشی ظفرمندان با شرکت تیم‌هایی از هلال احمر، آتش‌نشانی، سپاه پاسداران، سازمان زندان‌ها و یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم در قالب هفت تیم هفت نفره در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی، میدان موانع، راپل و پینت بال از امروز آغاز شد.

حمیدرضا اسدی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم در آیین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات ورزشی ظفرمندان که با حضور مدیران و روسای ادارات و یگان‌های شرکت‌کننده در آن برگزار شد، گفت: برگزاری این مسابقات در استان قم منجر به هماهنگی بیشتر بین نیروهای امدادی و عملیاتی خواهد شد که نتیجه این برنامه‌ها به سود مردم استان خواهد بود.

وی افزود: نیروی یگان ویژه از مهمترین نیروهای عملیاتی است که سخت‌ترین ماموریت‌ها را رهبری می‌کند و اجرای این عملیات‌ نیازمند داشتن آمادگی جسمانی مناسب است که با این مسابقات این توانمندی‌ها نشان داده می‌شود.

حسن رودباری، فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم در این مراسم با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد: یگان ویژه استان با هدف هماهنگی و به نمایش گذاشتن قدرت و توانمندی نیروهای عملیاتی و امدادی استان این مسابقات را اجرا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نخستین دوره این مسابقات که به ابتکار یگان ویژه استان برگزار می‌شود، تیم‌های شرکت‌کننده از بهترین نیروهای خود در این مسابقات استفاده کرده‌اند که در پایان به تیم‌های برتر شرکت‌کننده در این مسابقات جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

رودباری ضمن تقدیر و تشکر از نهادهای شرکت‌کننده در این مسابقات ورزشی ظفرمندان بیان کرد: ایجاد امنیت در جامعه از وظایف اصلی ما است و با برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های اجتماعی به مردم این اطمینان را می‌دهیم که ما در هر لحظه و زمان که لازم باشد در خدمت آنها هستیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com