کد خبر ۲۴۹۹۸ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۹
رئیس شورای شهر قم خبر داد

شهردار اصفهان گزینه اول شهرداری قم/رایزنی لاریجانی با سقائیان‌نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سقائیان‌نژاد شهردار حال حاضر اصفهان گزینه اول ما برای شهرداری قم است که در این زمینه با وی مذاکراتی نیز کرده‌ایم.

به گزارش قم نا ، ولی‌الله بیاتی با اشاره به موضوع انتخاب شهردار قم گفت: در این زمینه کمیته هفت نفره در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شده و این اعضا در حال بررسی گزینه‌ها هستند.
وی ادامه داد: 17 گزینه در حال بررسی است اما مهم‌ترین گزینه ما سقائیان‌نژاد شهردار اصفهان است که به عنوان گزینه اصلی شورا مطرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با وی صحبت کردیم و مذاکرات اولیه انجام شده، اما هنوز آقای سقائیان‌نژاد نظر قطعی را نداده‌ است.

بیاتی با اشاره به برخی صحبت‌های دیگر اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص گزینه‌های دیگر گفت: گزینه بعدی به هیچ عنوان مشخص نیست و اینکه برخی اعضای شورا نظری در این خصوص داده‌اند اشتباه است، تنها گزینه‌ای که الان مطرح بوده و تمام اعضای شورا نیز نسبت به وی توافق دارند، سقائیان‌نژاد است.

وی در پاسخ به این نکته که دیداری نیز با سید مرتضی سقائیان‌نژاد داشته‌اید و او آمدن به قم را رد کرده‌ است گفت: دیداری داشته‌ایم اما فردی در حد آقای سقائیان‌نژاد اینگونه نیست که با یکبار گفتن ما بیاید و باید مسائل و شرایط برای او تشریح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: استاندار قم نیز پیگیر حضور آقای سقائیان‌نژاد به قم هستند و حتی جلسه‌ای نیز با آقای لاریجانی داشتیم که رئیس مجلس هم گفت با سقائیان‌نژاد خواهم کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com