کد خبر ۲۷۰۹۸ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۴
رئیس شورای شهر قم تاکید کرد

تداوم و تقویت تعامل میان شهرداری و استانداری قم در دوره جدید

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: همدلی و تعامل موجود میان شهرداری، استانداری و دیگر نهادها در دوره جدید تقویت شود.

به گزارش قم نا ، ولی‌الله بیاتی پیش از ظهر امروز در یکصد و سی‌امین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: بالاخره انتخاب شهردار قم ختم به خیر و انتخاب خوبی انجام شد.

وی افزود: سوابق علمی و اجرایی آقای سقائیان‌نژاد بسیار خوب است و 19 نفر هم در جلسه‌ای که روز نیمه شعبان برای انتخاب شهردار داشتیم به وی رأی دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله طباطبایی امام جمعه اصفهان نقش مهمی در جلب نظر سقائیان‌نژاد داشتند گفت: همچنین آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و دیگر بزرگان هم در این زمینه بسیار موثر بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر همدلی و تفاهم در میان مسئولان و مدیران شهر و استان قم وضعیت مطلوبی دارد بنابراین باید برای حفظ و تقویت این همدلی و همزبانی اقدام کرد تا مشکلات موجود به زودی حل شوند.

بیاتی با اشاره به وعده رئیس مجلس برای پیگیری حل مشکلات قم عنوان کرد: در این زمینه بحث بدهی‌های بانکی و پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی بخش مهمی از مشکلات را تشکیل می‌دهند که در کنار ضرورت جذب سرمایه‌گذاری بیشتر برای پیشبرد پروژه‌ها، باید مورد توجه قرار گیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com