کد خبر ۲۶۷۷۲ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲
ولی الله بیاتی:

دستگاه قضایی در حال رسیدگی به پرونده 2 متهم اصلی تخلفات شهرداری های مناطق است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آخرین وضعیت پرونده های تخلفات پیش آمده در برخی از مناطق شهرداری قم،گفت: دستگاه قضایی در حال رسیدگی به پرونده 2 متهم اصلی تخلفات شهرداری های مناطق است.

به گزارش قم نا به نقل از قم فردا ، ولی الله بیاتی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده های تخلفات پیش آمده در برخی از مناطق شهرداری قم،اظهار داشت:این موضوع با روند قانونی و مقررات در حال پیگیری است.

وی افزود:2 متهمی که در این پرونده  شناسایی شده اند از طریق دستگاه قضایی به جرمشان رسیدگی می شود و شایعات ساخته شده در گذشته واقعیت ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه نام این دو نفر رسانه ای نخواهد شد،ابراز داشت:اتهامات وارد شده باید بررسی شود ممکن است اثبات شود و ممکن است اثبات نشود و نمی توان با گفتن نام افراد با آبروی آنها بازی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعدیل نیروهای انجام شده در شهرداری قم و اعتراض های انجام شده در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: شورا در این خصوص مصوبه ای را تصویب کرده که با این مصوبه تا حدودی مشکلات این نیروها برطرف خواهد شد.

بیاتی خاطر نشان ساخت:طرف حساب افراد معترض شرکت تامین نیرو است و ما هم می دانیم که این افراد با مشکل روبرو هستند اما از شورای شهر کاری ساخته نیست تنها امیدوار هستیم با ابزارهای موجود تا حدودی مشکلاتشان حل شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
ممد ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴

شهردار چی شد؟

پاسخ