کد خبر ۲۷۳۹۰ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد:

برخورد با مقصران مرگ نوجوان ۱۲ساله در فضای سبز/ شهرداری مسئول است

رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار برخورد با مقصران برق گرفتگی و مرگ نوجوان ۱۲ ساله به هنگام بازی در فضای سبز خیابان مفتح شد.

به گزارش قم نا ، ولی‌الله بیاتی صبح یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مرگ یک نوجوان ۱۲ ساله پنج‌شنبه گذشته در حین بازی در فضای سبز اظهار داشت: واقعاً جای تأسف و تأثر دارد و ما به خانواده این نوجوان تسلیت می‌گوییم.

وی با اشاره به مرگ یک کودک پنج‌ساله در تیرماه گذشته در فضای سبز حاشیه میدان روح‌الله به دلیل برق گرفتگی افزود: جای تأسف است که سال گذشته هم اتفاق مشابهی افتاد اما در این فاصله مشکلات ایمنی فضای سبز حل نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لزوم ایجاد یک حرکت جدی در زمینه ایمنی برق فضای سبز افزود: باید طبق قانون با خاطیان در این مسئله برخورد شود.

وی گفت: مسئولیت برق فضای سبز با ما است و اگر هم پیمانکار مسئولیتی به عهده گرفته نظارت بر آن به عهده شهرداری است.  

بیاتی اظهار داشت: سال گذشته هم از شهرداری خواستیم تا مسئله ایمنی فضاهای عمومی را در نظر داشته باشد امسال هم از آقای دکتر سقائیان‌نژاد می‌خواهیم کارگروهی برای بررسی مسائل ایمنی در فضای سبز ایجاد شده و این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان و تعطیلات تابستانی مدارس گفت: در این فصل استفاده از فضاهای عمومی بیشتر می‌شود و باید نسبت به ایمنی آن حساس بود.

وی با اشاره به دیدار شهردار قم، اعضای شورای شهر و امام جمعه اصفهان با علما و مراجع تقلید افزود: بزرگان و علما در این دیدارها از انتخاب آقای سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار قم استقبال کردند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com