کد خبر ۲۵۲۲۲ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
رئیس کمیته آسیا ویژن قم :

آیین‌نامه طرح ملی آسیا ویژن در فوتبال قم اجرایی می‌شود

رئیس کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان قم از اجرایی شدن آیین نامه طرح ملی آسیا ویژن در فوتبال قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، شهاب الدین حسامی اظهار داشت: مسابقات فوتبال استان قم درفصل جدید 94 در تمام رده‌های سنی براساس آئین نامه جدید تنظیمی از سوی هیئت فوتبال استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات فوتبال استان در گذشته با توجه به آیین نامه کلی ابلاغی سالانه از سوی فدراسیون فوتبال به هیئت‌های استانی، برگزار می‌شد و در طول مسابقات مسئولان برگزاری و مدیران باشگاه‌ها با مشکلاتی در نحوه واجرای مسابقات روبرو می‌شدند.

رئیس کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان قم گفت: کمیته ویژن پیشنهاد تنظیم وتدوین آئین نامه جدید مسابقات را ارائه کرد و مقرر شد آیین نامه طرح ملی آسیا ویژن در فوتبال قم و مسابقات مربوطه اجرایی شود.

حسامی بیان کرد: آئین نامه جدید مسابقات با الهام از آئین نامه ابلاغی فدراسیون و با توجه به بضاعت و توانایی و داشته‌های فوتبال استان تهیه و تنظیم می‌شود که در این باره تمامی کمیته‌های اجرایی هیئت فوتبال، اعم از کمیته مسابقات، آموزش، داوران و جوانان در تنظیم آن همکاری و مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: آئین نامه جدید پس از جمع بندی نقطه نظارات و پیشنهادات موضوع در کمیته ویژن مطرح و پس از تدوین نهایی به هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان قم جهت تصویب و اجرا ارائه می‌می شود.

رئیس کمیته آسیا ویژن هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: در حال حاضر از برنامه اجرایی در فاز دوم طرح ویژن جلو‌تر هستیم و با کمک مدیران باشگاه‌ها توانستیم کلیه تیم‌های لیگ بر‌تر را قانونمند کنیم و در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت برسانیم.

حسامی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فاز دوم طرح ملی آسیا ویژن را در پایان سال 1394 به پایان برسانیم که البته این هدف با همکاری مدیران باشگاه‌ها و اهالی فوتبال می‌سر می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com