کد خبر ۲۵۲۴۸ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم:

بانوی فوتسالیست قم به تیم ملی ناشنوایان ایران دعوت شد

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از دعوت بانوی فوتسالیست قم به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوای کشورمان خبر داد.

به گزارش قم نا ، سیدوحید غیاثی اظهار کرد: در سال جاری بانوان و آقایان ورزشکار ناشنوای کشورمان چند میدان مهم برون مرزی پیش رو دارند و خوشبختانه در بین نفرات حاضر در اردوی تیم‌های ملی شاهد حضور ورزشکاران ناشنوای استان قم نیز هستیم.
وی ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در هر دو بخش آقایان و بانوان به منظور حضور در مسابقات فوتسال بازی‌های آسیا و اقیانوسیه 2015 در حالی تشکیل شده که در هر دو بخش فوتسالیست‌های ناشنوای قم نیز حضور دارند.
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: اسماعیل شاه زید در بخش آقایان به عنوان ملی پوش فوتسال استان قم بعد از قهرمانی ارزنده‌ای که در سال 2014 همراه با تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه داشت بار دیگر به تیم ملی دعوت شده است.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته مسابقات فوتسال 2014 ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با شرکت تیم‌هایی از کشورهای مختلف قاره کهن به میزبانی کشورمان به انجام رسید و ایران با غلبه بر تیم ملی ژاپن عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
غیاثی بیان کرد: فوتسالیست ناشنوای استان قم در ترکیب تیم ملی فوتسال ناشنوایان در این دوره از مسابقات یعنی اسماعیل شاه‌زید ملی‌پوش فوتسال ناشنوایان قم که در تمام مراحل آماده‌سازی و تمرینات ملی حضور داشت و همراه با این تیم به مصاف رقبای آسیایی رفت، در این رقابت‌ها یکی از مهره‌های موثر تیم ملی بود.
وی افزود: در حالی که نتایج بسیار خوبی از تیم فوتسال ناشنوایان در این دوره از بازی‌ها رقم خورد، دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه به میزبانی تهران برگزار شد و تیم کشورمان با اقتدار عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کرد، در حالی تیم کشورمان با برتری بر تیم ملی ژاپن در بازی فینال، قهرمانی دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه را جشن گرفت.
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم ابراز کرد: اکنون تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان به عنوان قهرمان آسیا و اقیانوسیه جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی 2015 فوتسال ناشنوایان را به‌دست آورده، در حالی که این مسابقات با حضور 16 تیم آقایان و 16 تیم بانوان در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این بازی‌ها از بیست و نهم آبان تا هفتم آذر ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ناشنوای کشورمان در حالی خود را آماده حضور در آن می‌کنند که علاوه بر ایران در بخش آقایان تیم‌های تایلند، الجزایر، بلژیک، برزیل، ایتالیا، ژاپن، هلند، نروژ، روسیه، سوئد، سوئیس، ترکیه، اوکراین، ازبکستان و ونزوئلا نیز حضور خواهند داشت.
غیاثی بیان کرد: اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان به جام جهانی 2015 در حالی صورت می‌گیرد که برای حضور در چهارمین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوا که از 4 تا 9 اردیبشهت ماه در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود از بانوی فوتسالیست قم نیز دعوت به عمل آمده است.
وی با بیان اینکه نفرات دعوت شده به این اردو از استان‌های تهران، کرمان، مازندران، بوشهر، گلستان، قم و هرمزگان هستند، افزود: خانم زهرا ایمانی‌نژاد به نمایندگی از بانوان فوتسالیست قم در تیم ملی ایران خود را آماده اعزام به هشتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه چین تایپه 2015 در مهر ماه 94 می‌کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com