کد خبر ۳۳۳۵۰ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم خبر داد

اعزام والیبالیست‌های ناشنوای قم به مسابقات جهانی 2016

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از انتخاب دو تن از والیبالیست‌های ناشنوای قم برای همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدوحید غیاثی اظهار کرد: بعد از موفقیت‌های متعدد ارزنده‌ای که ورزشکاران ناشنوای قم با دعوت به اردوی تیم‌های ملی ورزش‌های ورزش‌های ناشنوایان و حضور در میادین برون‌مرزی کسب کرده‌اند، اکنون نوبت به کسب موفقیت توسط بانوان ناشنوای قم است.

وی با اشاره به حضور چهره‌های مستعد در ورزش ناشنوایان قم، ادامه داد: هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم در رشته‌های مختلف آقایان و بانوان فعال است و فعالیت‌های خود را در هر دو بخش همگانی و قهرمانی برنامه‌ریزی کرده و به شناسایی نخبه‌های رشته‌های مختلف می‌پردازد.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم اضافه کرد: امسال خوشبختانه ورزش ناشنوایان قم هم از مسابقات بین‌المللی و هم از رقابت‌های جهانی و آسیایی مدال کسب کرد تا روند رو به رشد و تداوم کسب موفقیت از میادین مختلف ورزشی به ویژه برون‌مرزی را ادامه بدهد.

وی یادآور شد: سه ورزشکار عضو هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم مهرماه سالجاری در رشته‌های فوتبال و فوتسال عضو کاروان اعزامی کشورمان در مسابقات ورزشی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه بودند و در هر دو رشته موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان ارزشمند طلا شدند.

غیاثی بیان کرد: حدود دو هفته قبل نیز یک ورزشکار در ترکیب تیم ملی فوتسال اعزامی کشورمان به رقابت‌های جهانی 2015 ناشنوایان جهان داشتیم و این بازیکن یعنی اسماعیل شاه‌زید به عنوان یکی از مهره‌های موثر تیم ملی همراه با دیگر ملی پوشان قهرمان جهان شد.

وی در ادامه به دعوت دو تن از بانوان والیبالیست قم به تیم ملی ناشنوایان ایران خبر داد و ابراز کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بانوان ناشنوای کشورمان با حضور دو والیبالیست ناشنوای قمی زیرنظر کادر فنی تیم ملی در تهران آغاز شده است.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم بیان کرد: با توجه به در پیش بودن سومین دوره مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان جهان در سال 2016،‌ تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کشورمان آغاز شده و دو نماینده هیئت قم نیز بین ملی‌پوشان دعوت شده حضور دارند.

وی یادآور شد: میزبانی رقابت‌های جهانی والیبال ناشنوایان به کشور آمریکا سپرده شده و تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب مقام قهرمانی و قرار گرفتن روی سکوهای برتر به میزبانی شهر واشنگتن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

غیاثی بیان کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان ناشنوای کشورمان به منظور حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها، اردوهای آماده‌سازی و برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است تا بازیکنان تیم ملی به صورت مستمر در اردو باشند و با قدرت به مصاف حریفان بروند.

وی در پایان با بیان اینکه مسابقات جهانی تیرماه سال 95 برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرضیه کریمی و نسرین مستعلی دو والیبالیست با انگیزه عضو هیئت ناشنوایان استان قم در ترکیب تیم ملی کشورمان هستند و در کنار دیگر ملی پوشان به تمرین می‌پردازند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com