کد خبر ۲۵۲۸۴ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
دبیر هیئت فوتبال قم :

عقاب قم با نساجی مازندران و ستارگان گرگان هم‌گروه شد‌

دبیر هیئت فوتبال قم با بیان اینکه اجرای طرح آسیا ویژن در قم مطابق برنامه پیش می‌رود، گفت: تیم فوتبال عقاب پردیسان قم در مسابقات جوانان کشور با نساجی مازندران و ستارگان گرگان همگروه شد.

به گزارش قم نا ، علی احمدی اظهار داشت: 4 تیم قمی در مرحله نهایی مسابقات فوتبال پایه کشور حضور دارند و مسابقات خود را اردیبهشت ماه برگزار می‌کنند که سهم فوتبال قم در رده سنی جوانان دو تیم است.

وی افزود: تیم فوتبال عقاب پردیسان قم به عنوان قهرمان لیگ جوانان استان قم، یکی از دو نماینده استان قم در مسابقات جوانان کشور است که مسابقات خود را به صورت متمرکز در مرحله نهایی برگزار می‌کند.

دبیر هیئت فوتبال قم گفت: عقاب پردیسان قم در این مرحله با تیم‌های ستارگان گرگان، نساجی مازندران و آرامش توس مشهد همگروه شده و مسابقات خود را از روز 4 اردیبهشت آغاز می‌کند.

احمدی بیان کرد: 4 تیم حاضر در این گروه مسابقات خود را به صورت متمرکز، دوره‌ای و تک بازی برگزار می‌کند و تیم بر‌تر گروه به مرحله بعدی صعود می‌کند تا در جمع تیم‌های بر‌تر کشور برای قرعه کشی فصل جدید قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: عقاب پردیسان در مرحله نخست مسابقات خود را در داراب استان فارس برگزار کرد و پس از تیم حافظ شیراز به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شد.

دبیر هیئت فوتبال قم ‌تصریح کرد: اجرای طرح آسیا ویژن در قم مطابق برنامه پیش می‌رود و در فاز دوم این طرح قرار داریم.

احمدی خاطرنشان کرد: طرح آسیا ویژن شامل ایجاد زیرساخت‌های باشگاه‌داری فوتبال و برگزاری حرفه‌ای مسابقات است که البته استان قم از برنامه موجود در فاز دوم هم جلو‌تر است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com