کد خبر ۲۵۲۸۵ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
رئیس هیئت دو و میدانی قم :

دو و میدانی کار قمی مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد‌

رئیس هیئت دو و میدانی قم با بیان اینکه دو و میدانی کار قمی مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را بر گردن آویخت گفت: وی یکی از امیدهای تیم ملی برای کسب مدال از مسابقات المپیک نوجوانان آسیا در قطر است.

به گزارش قم نا ، علی رضایی اظهار داشت: نمایش دو و میدانی کاران قمی در مسابقات رده‌های سنی پایه کشور با مدال طلای دو و میدانی کار قمی در ماده 400 متر همراه شد تا نخستین مدال ورزش قم از مسابقاتی کشوری در سال 94 به دست آید.

وی افزود: کسب مدال طلا از سوی محمدرضا فریدی دو و میدانی کار آینده دار کشورمان از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور قابل پیش بینی بود و وی یکی از امیدهای تیم ملی برای کسب مدال از مسابقات المپیک نوجوانان آسیا در قطر است.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: فریدی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ماده 400 متر سریع‌تر از همه رقبا به خط پایان رسید و با کسب مدال طلا، برای حضور در تیم ملی کشورمان نیز گزینش شد.

رضایی بیان کرد: علی کشاورز دیگر دو و میدانی کار شایسته قم نیز در ماده 400 متر با مانع موفق به حضور در جمع مدال آوران شد و با کسب عنوان سوم، مدال برنز این ماده را به خود اختصاص داد.

وی عنوان کرد: در ماده 100 متر سرعت نیز محمد فرشادی نماینده دو و میدانی استان قم بود که با بدشانسی موفق به کسب مدال نشد و به مقام چهارم این ماده بسنده کرد گرچه وی تلاش قابل تقدیری از خود نشان داد.

رئیس هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: پیش از این، زهره شهبازی در مسابقات دو و میدانی دختران نوجوانان کشور نیز در ماده 100 متر به مقام سوم کشور و مدال برنز دست پیدا کرده بود در حالی که وی در 200 متر چهارم و مریم محیایی در 1500 متر ششم شده بودند.

رضایی خاطرنشان کرد: در ادامه مسابقات نوجوانان پسر کشور، محمدرضا فریدی و محمد فرشادی در 200 متر و علی کشاورز در 110 متر با مانع روی پیست می‌روند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com