کد خبر ۲۹۲۶۴ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
رئیس هیئت دو و میدانی قم :

دو و میدانی‌کاران قمی ۴ مدال مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: دو و میدانی کاران قمی ۴ مدال مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور در بخش رده‌های سنی پایه را کسب کردند.

به گزارش قم نا ، علی رضایی اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی آموزشگاه‌های کشور با کسب 4 مدال با ارزش توسط دو و میدانی کاران قمی همراه بود و دو و میدانی قم بار دیگر توانمندی‌های خود را در معرض نمایش قرار داد.

وی افزود: تیم دو و میدانی دانش‌آموزی قم  با ترکیب 5 ورزشکار در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور شرکت کرد و در این میان 3 نفر از این جمع موفق به کسب مدال شدند.

رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: در این مسابقات تیم دو و میدانی قم موفق به یک مدال طلا شد چنان که علی سلامتیان دو و میدانی کار قمی که در 2 سال اخیر در مسابقات نونهالان و نوجوانان کشور حاضر بوده توانست در ماده 110 متر با مانع مدال طلا را از آن خود کند.

رضایی بیان کرد: علی ایلاد دو و میدانی کار قمی یکی از موفق‌ترین نمایندگان قم در این مسابقات بود که توانست به تنهایی 2 مدال نقره را از این دوره از رقابت‌ها به دست آورد.

وی عنوان کرد: ایلاد در ماده دو و میدانی کار مواد سرعتی قم در ماده 100 متر به عنوان نایب‌قهرمانی رسید و در ماده 200 متر نیز موفق شد این عنوان را تکرار کند.

رئیس هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: محمدباقر محمدی دیگر دو و میدانی کار قمی بود که در ماده 200 متر موفق شد عنوان سوم و مدال برنز را از آن خود کند.

رضایی خاطرنشان کرد: محمد تقی مهرعلی در پرتاب وزنه عنوان چهارم را کسب کرد تا از کسب حداقل یک مدال برنز باز بماند و محمدرضا شایگان در پرش ارتفاع پنجم شد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com