کد خبر ۲۵۴۳۴ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
تخریب های غیر اصولی و عدم زمانبندنی مناسب برای تخریب عامل؛

ریزگردهای خودساخته برای ساکنین شهر قم

پروژه شهيد كاظمي با مساحت ۲۷ هزار و ۵۴۶ متر مربع از جمله پروژه‌هاي مهم استان قم است كه نقش مهمي در كاهش ترافيك هسته مركزي و خيابان شهدا خواهد داشت،اما متاسفانه کندی پیشرفت کار باعث آزار اهالی و عابران پیاده شده است.

به گزارش قم نا به نقل از ثامن ، اين پروژه پس از تكميل در قالب خيابان ۳۰ متري خيابان شهيد منتظري را به خيابان شهدا متصل مي‌كند و ۳ هزار پاركينگ در اين پروژه در نظر گرفته شده است.

اما متاسفانه کندی پیشرفت کار باعث آزار اهالی و عابران پیاده می شود زیرا خیابان شهید منتظری و خیابان شهدا یکی از پر تردد ترین خیابان های استان قم است، در ابتدا عدم تملک خانه های علت کندی کار اعلام می شد اما مشاهده می شود بیش از دوماه است که خانه ها تملک شده و خالی از سکنه است.

همچنین تخریب غیر اصولی و عدم زمانبندنی مناسب برای تخریب یکی دیگر از مشکلاتی است که این پروژه به وجود آورده است.

در یک هفته اخیر که کمی بادهای خنک وارد استان قم شده و مردم انتظار هوای خوب را دارند تخریب همزمان ساختمان ها هنگام وزش باد تا شعاع چند ده متری را آلوده می کند و گرد و خاک  خود ساخته ناشی  از این تخریب ها باعث ازار عابران و مسافران می شود.

اگر مسئولین شهرداری و سازمان های دولتی در این گونه پروژه ها بعد از واگذاری ساخت و ساز به پیمانکار نظارت بیشتری داشته باشد این گونه مشکلات کمتر به وجود میآید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com