کد خبر ۲۵۶۵۴ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

خیرین قم فرمايش رهبری را عملی کردند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خیرین قم شعار «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» را انجام دادند.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری هفته سلامت استان قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در آیین تجلیل از خیرین، حامیان و فعالان سلامت استان قم که در تالار امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با بیان اینکه خیرین قم شعار «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» عملی کردند، اظهار كرد: قوه مجریه کار بسیار سختی دارد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قانونگذاری مناسب، مردم و خیرین با همکاری‌ ايشان باید به آنها کمک کنند تا بتوانند در اجرای برنامه خود موفق باشند چون موفقیت دولت موجب سربلندی نظام اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه قم در عرصه خیرین حوزه سلامت نسبت به سایر استان‌ها پیشتاز بوده است ابراز کرد: همواره مراکز درمانی بزرگی همچون نکويی - هدایتی، کامکار، ایزدی، الزهراء، خرمی، آیت‌الله گلپایگانی، ولیعصر و... قبل و بعد از انقلاب اسلامی با کمک خیرین خیرین در قم ساخته شده است.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: دولت با کمک مجلس شورای اسلامی اقدام خوبی با اجرای طرح تحول نظام سلامت انجام داده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای تامین بودجه طرح تحول نظام سلامت مجلس شورای اسلام قدم برداشت و یک درصد از ارزش افزوده که به این طرح اختصاص داده شد پیشنهاد کمیسیون تلفیق مجلس بود.

وی افزود: درست است که فشار یک درصدی مالیات به بخش صنعت وارد می‌شود ولی اگر تولید کنندگان بدانند ارزش افزوده‌ای که پرداخت می‌کنند در چه راهی خرج می‌شود انگیزه بیشتری برای خدمت رسانی خواهند داشت.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه نگاه نمایندگان مجلس به استان قم مثبت است، اظهار کرد: ردیف‌های قابل توجهی در سال 94 برای استان گرفتیم و امیدواریم در تخصیص بودجه نیز موفق عمل کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تمجید از عملکرد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم بيان كرد: خدمات بهداشتی و درمانی استان قم فرااستانی است و دولت و مجلس نیز باید نگاه ملی به آن داشته باشند.

وی گفت: اتوبان قم - تهران تنها برای مردم قم نیست و مرکز مواصلاتی چندین استان کشور است و نباید بودجه قم صرف خدمت رسانی به آن شود.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: هرساله شاهد افزایش جمعیت با ورود مهاجرین به شهر قم هستیم و این مستلزم افکار بلند برای تامین نیازهای مردم از جمله افزایش مراکز درمانی در آینده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان قصد سنگ اندازی در امور کشور را دارند ولی ما باید دولت را یاری کنیم تا مشکلات جامعه برطرف شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com