کد خبر ۲۵۹۱۶ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷
معاون ‌ورزش و جوانان قم :

مهدی‌زاده، ستاره ستارگان ورزش قم شد‌

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی و مدارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون ستاره ستارگان ورزش قم شد.

به گزارش قم نا ، روح‌الله رمضانی اظهار داشت: مراسم تجلیل از مدال‌آوران برون مرزی ورزش قم در حالی به موفقیت برگزار شد که قهرمانان ورزش قم که در سال 93 مدال‌هایی از مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کرده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: بر همین اساس، امیر مهدی‌زاده در رشته کاراته که مدال طلای مسابقات بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی را کسب کرده بود به عنوان ستاره ستارگان ورزش قم مورد تقدیر قرار گرفت.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: مهدی‌زاده علاوه بر کسب طلای ارزشمند بازی‌های آسیایی اینچئون، در مسابقات جهانی کاراته در برمن آلمان مدال برنز جهان را از آن خود کرد تا پس از طلای مسابقات جهانی پاریس در سال 2012، دومین مدال جهانی خود را دشت کند.

رمضانی بیان کرد: این کاراته کای قمی که در تیم کاراته آذرخودروی قم در سوپرلیگ کاراته کشور عضویت دارد در سال 93 یک طلای ارزشمند دیگر هم کسب کرد و در مسابقات دانشجویان جهان در مونته نگر با اقتدار قهرمان و طلایی شد.

وی عنوان کرد: امیر مهدی‌زاده در مراحل مختلف مسابقات کاراته وان که شامل رنکینگ جهانی است در کشورهایی از جمله ژاپن و ترکیه شرکت کرد و مدال آور شد و پرمدال‌ترین ورزشکار قم در سال 93 چه از نظر کمیت مدال و چه از نظر کیفیت آن، بود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: این کاراته کای قمی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمرین می‌کند و در نیم فصل نخست سوپرلیگ کاراته کشور با تیم آذرخودرو قهرمان شد و هم اکنون در راه کسب نخستین قهرمانی خود در سوپرلیگ همراه با آذرخودرو قرار دارد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com