کد خبر ۲۵۷۶۶ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
مدیر راهداری استان قم:

آسفالت حفاظتی(میکرو سرفیسینگ) در قم اجرا شد

اکبر سلیمیان مدیر راهداری استان قم، گفت: اجرای آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) برای نخستین بار در استان قم به طول 33 کیلومتر در (محور سلفچگان ،ساوه ) عملیاتی شد .

به گزارش قم نا ، اکبر سلیمیان روز سه شنبه طول مسیر اجرای لایه آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ را 33 کیلومتر و عرض متغییر 7،30 الی 11 متر اعلام کرد و گفت: این پروژه در محور قدیم سلفچگان ،ساوه در حال اجرامی باشد.

وی هزینه اجرای پروژه را بالغ بر بیست میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : با توجه به سرعت مناسب اجرای طرح امید است تا پایان نیمه خرداد ماه سالجاری عملیات اجرای این پروژه به اتمام برسد .

مدیر راهداری استان قم از وجه تمایز این نوع روکش آسفالت حفاظتی با دیگر طرح ها به سرعت بالای اجرای پروژه و صرفه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، از آلودگی های محیطی جلوگیری  به عمل می آید .

سلیمیان سطح سرویس آسفالت حفاظتی میکروسرفیسنگ را مناسب خواند و تصریح کرد : ماندگاری این  لایه حفاظتی به مدت سه سال از سوی پیمانکار مربوطه ضمانت شده است .

وی در پایان با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر اجرای طرح (سلفچگان ،ساوه ) اعلام کرد : با توجه به آنکه در مسیر اجرای پروژه انسداد محوری اعلام نشده است از رانندگان محترم عبوری از این مسیر درخواست می گردد ضمن رعایت کلیه جوانب ایمنی در حین برخورد با مجریان طرح ،همکاری لازم را معمول نمایند .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com