کد خبر ۲۷۵۲۷ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
رئیس شورای شهر قم:

۳ هزار پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم ساخته می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تدابیری که برای حل مشکل پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم اندیشیده شده است، گفت: پروژه شهید کاظمی با ساخت ۳ هزار پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم برای حل مشکل پارکینگ قم اجرا می‌شود.

به گزارش قم نا ، ولی الله بیاتی پیش از ظهر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله امینی با اشاره به تدابیری که برای حل مشکل پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم اندیشیده شده است، اظهار داشت: پروژه شهید کاظمی برای حل مشکل پارکینگ قم اجرا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه این پروژه با ایجاد ظرفیت برای پارک 3 هزار دستگاه خودرو می تواند نقش مهمی در حل مشکل پارکینگ شهر قم داشته باشد، افزود: بخش‌های تجاری و خیابانی 30 متری در این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تاخیری در اجرای این پروژه وجود داشته است، خاطرنشان کرد: عدم همکاری برخی مالکان سبب تاخیر در این پروژه شده است و برخی مالکان قیمتی 8 برابر قیمت واقعی را درخواست کرده اند.

بیاتی با بیان اینکه مشکلات زیادی در این زمینه برای شورای شهر و شهرداری قم ایجاد شده است، افزود: حداکثر تلاش خود را انجام داده ایم که تا حد امکان از اعمال ماده 9 در این زمنیه استفاده نشود؛ البته مشکلات در حال حاضر حل شده است و پروژه در حال اجرا است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com