کد خبر ۲۸۷۶۵ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
رئیس هیئت دوومیدانی استان قم خبر داد

اعزام 8 دوومیدانی‌کار قم به مسابقات قهرمانی نونهالان کشور

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی این هیئت به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، علی رضایی اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری شاهد حضور بسیار موفق دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات دختران و پسران رده‌های سنی پایه نظیر نوجوانان قهرمانی کشور بودیم و مدال‌های ارزشمندی نصیب هیئت دوومیدانی قم شد.

وی اضافه کرد: بعد از درخشش دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور و همچنین پیکارهای آغاز فصل دوومیدانی ایران، اکنون نوبت به پسران دوومیدانی‌کار قم رسیده تا توانمندی و قابلیت‌های خود را در مسابقات کشوری این رشته نشان دهند.

اسحاقی در ادامه با اشاره به مشخص شدن اعضای کادر فنی تیم قم برای حضور در این رقابت‌ها اضافه کرد: پسران دوومیدانی‌کار اعزامی از هیئت قم روزهای پایانی هفته جاری در مسابقات دوومیدانی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور با حریفان خود رقابت می‌کنند.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم افزود: مسابقات دوومیدانی پسران نونهال منطقه دو کشور روز جمعه نهم مرداد ماه به میزبانی هیئت دوومیدانی استان البرز برگزار خواهد شد و تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم نیز روز پنج‌شنبه هفته جاری به منظور شرکت در این رقابت‌ها عازم کرج می‌شود.

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات علاوه بر پسران دوومیدانی‌کار استان قم، نمایندگان البرز، تهران، مرکزی، سمنان و شهرستان‌های استان تهران نیز حضور دارند و رقابت‌های خود را در پیست تارتان و مجموعه ورزشی انقلاب شهر برگزار خواهند کرد.

اسحاقی با اشاره به حضور سلامتیان، مهرعلی، محمدی، رضایی، شایگان‌فر، وکیلی‌، زابلی و عبدی در ترکیب تیم هیئت دوومیدانی قم، بیان کرد: فدراسیون دوومیدانی کشورمان شرایط سنی شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها را اعلام کرده و بدین ترتیب بر اساس قوانین کمیته نونهالان فدراسیون دوومیدانی این رقابت‌ها با محدودیت سنی برگزار خواهد شد و امیدواریم که نمایندگان قم با دست پر از این پیکارها بازگردند.

وی در ادامه به درخشش پسران دوومیدانی‌کار قم در مسابقات سال قبل نونهالان کشور اشاره کرد و افزود: 9 مدال رنگارنگ از مسابقات دوومیدانی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در سال گذشته نصیب دوومیدانی‌کاران مستعد استان قم شد و تیم قم عنوان نایب قهرمانی بخش تیمی این پیکارها را نیز کسب کرد.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: رقابت‌های دوومیدانی منطقه‌ای قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در سال قبل به میزبانی تهران برگزار شد و در مجموع تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز این پیکارها شد.

وی یادآور شد: تیم هیئت دوومیدانی قم در پایان این پیکارها در مواد 100 متر، 400 متر، 800 متر، 3 هزار متر، پرتاب نیزه، پرش طول به مدال دست یافت و در نهایت بین 6 تیم حاضر در این رقابت‌ها موفق شد بعد از تیم البرز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com