کد خبر ۲۶۰۲۶ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۸
عضو شورای شهر قم مطرح کرد

استفاده از ظرفیت‌های موجود در بلوار پیامبر اعظم(ص)

عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) از جمله پروژه‌های نمونه در کشور است که با بهره‌برداری مناسب از آن می‌توانیم اکثر بدهی‌های شهرداری را پرداخت کنیم.

به گزارش قم نا ،  محسن عابدینی‌پور با اشاره به تعیین اولویت در شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: اکثر اولویت‌های تعریف شده برای شورای اسلامی شهر در زمینه بازگشایی معابر است تا بار ترافیکی موجود کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به ظرفیت بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: این بلوار از جمله پروژه‌های نمونه در کشور است که با بهره‌برداری مناسب از آن می‌توانیم اکثر بدهی‌های شهرداری را پرداخت کنیم.

عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: با توجه به ظرفیتی که در بلوار پیامبر اعظم(ص) وجود دارد، لازم است برنامه‌ریزی در زمینه استفاده از این ظرفیت صورت گیرد،‌ ولی به نظر می‌رسد نسبت به پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) توجه لازم صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت سرمایه‌گذاران و املاکی که در شهر قم موجود است، می‌تواند ظرفیت بالفعلی ایجاد کند که شاید بسیاری از شهرها از آن بی‌بهره باشند.

عابدینی‌پور با اشاره به ظرفیت‌های دیگر موجود برای جبران نقدینگی گفت: هر یک از واحدهای تجاری پروژه بزرگ امام خمینی(ره) ظرفیت نهفته‌ای است که هنوز به ظرفیت بالفعل تبدیل نشده و برای جبران نقدینگی به فروش نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر تنها ظاهر شهری در نظر گرفته شده، در صورتی که زیربناها و اصول باید در پروژه‌های شهری در نظر گرفته شود و پروژه‌های زیربنایی با سرعت پیشرفت کند.

عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موقعیت شهر قم به عنوان پایگاه جهان تشیع گفت: با توجه به حضور زائران در شهر قم نیازهای این شهر در آینده افزایش پیدا می‌کند و ترافیک سنگین‌تری در شهر به وجود می‌آید، بنابراین باید در زمینه برطرف کردن این مشکلات برنامه‌ریزی شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com