کد خبر ۲۶۰۸۶ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲

سال گذشته به 15 هزار زوج در قم تسهیلات ازدواج ارائه شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: 15 هزار زوج در سال گذشته تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

به گزارش قم نا ، مجید آوری فرد روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال قم که در فرمانداری قم برگزار شد با اشاره به تعامل بانک ها در ارایه تسهیلات افزود: این تعداد تسهیلات بانک ها از سهمیه مازاد استان و سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان قم به متقاضیان ارایه شد.

وی افزود: میزان و تعداد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با سودهای بسیار پایین در استان قم به صورت مطلوبی ارایه شده است.

آوری فرد با اشاره به ارزشیابی بانک های استان قم گفت: ابلاغیه ای با هشت شاخص ارزشیابی به بانک های استان ارائه شده است تا با تکمیل این شاخص ها می توان وضعیت خدمت و تسهیلات ارایه شده توسط بانک ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ادامه داد: بر اساس استانداردهای بین المللی و شاخص های عملکرد مطالبات معوق بین سه تا چهار درصد تسهیلات اعطایی می باشد که در استان قم برخی از بانک ها نسبت مطالبات در مصرف و مطالبات در معوق را دسته بندی کرده و برای آن برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند.

وی با اشاره به طرح های کارآفرینی در استان قم گفت: برخی از بانک ها تسهیلاتی را از محل صندوق توسعه ملی دریافت و به متقاضیان کارآفرین و ایجاد اشتغال ارائه کرده اند.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com