کد خبر ۲۶۱۷۲ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
رئیس اورژانس قم:

پوشش جاده‌ای اورژانس قم همزبان با نیمه شعبان ۲ برابر می‌شود

رئیس اورژانس قم با اشاره به برنامه‌های این مرکز در نیمه شعبان گفت: سعی می‌کنیم که پوشش جاده‌ای را به دوبرابر برسانیم و با توجه به مخاطراتی که وجود دارد، امداد هوایی را با همکاری استان‌های همجوار بیشتر کنیم.

به گزارش قم نا، محمدرضا حسنی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نیمه شعبان، رحلت امام خمینی (ره) و 15 خرداد که در سالن جلسات ساختمان علوم پزشکی قم برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به تقارن مناسبت ملی نیمه شعبان و رحلت امام خمینی (ره) و ترددی که وجود دارد، ‌باید با برگزاری جلسات جهت بهتر برگزار شدن این مناسبت‌ها اقدام کنیم.

رئیس اورژانس قم افزود: ما در اورژانس قم تلاش می‌کنیم تا با جلب آماده باش سازمان‌هایی که می‌توانند ما را کمک کنند با موفقیت مناسبت‌های پیش رو را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در نیمه شعبان بیان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری و برگزاری جلساتی که با هلال احمر و استانداری و پلیس راهور برگزار می‌کنیم در برگزاری مراسم نیمه شعبان‌ها موفق‌تر عمل کنیم.

حسنی اظهار داشت: در مسجد مقدس جمکران و با توجه به حضور تیم‌های امدادی که اعزام کرده، بیمارستان صحرایی را برپا می‌کنیم تا اعزام بیماران از مسجد جمکران به شهر قم کمتر شود. در زمینه برپایی بیمارستان صحرایی در مسجد مقدس جمکران به همکاری‌های بیشتر این مسجد نیازمند هستیم که امیدواریم همکاری و مساعدت لازم را با ما داشته باشند.

رئیس اورژانس قم عنوان کرد: سعی می‌کنیم که پوشش جاده‌ای را به دوبرابر برسانیم و با توجه به مخاطراتی که وجود دارد امداد هوایی را با همکاری استان‌های همجوار بیشتر کنیم.

حسنی تصریح کرد: در زمینه برگزاری مراسم نیمه‌شعبان در مسجد جمکران ما نیازمند کمک‌های مالی به اورژانس هستیم و در زمینه مجهز کردن بیمارستان صحرایی در جمکران نیازمند حمایت همه دستگاه ها هستیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com