کد خبر ۲۶۲۲۱ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم خبر داد

آمادگی ایثار قم برای قهرمانی در جام بین‌المللی بسکتبال با ویلچر

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از آمادگی این تیم برای حضور موفق در مسابقات بین‌المللی بسکتبال با ویلچر خبر داد.

به گزارش قم نا ، یحیی ابطحی گفت: با توجه به اینکه به عنوان قهرمان رقابت‌های فصل 1393 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی 2015 بسکتبال با ویلچر هستیم قطعاً با تمام توان در این رقابت‌ها به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم سال قبل در چهارمین سال متوالی حضور خود در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور توانست بعد از دو نایب قهرمانی متوالی، نخستین قهرمانی خود را در این دوره از پیکارها به دست بیاورد و افتخاری بزرگ کسب کند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: حالا به عنوان قهرمان ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی بسکتبال با ویلچر با عنوان جام خواهر خوانده‌های اصفهان دعوت شده‌ایم و از روز سه‌شنبه هفته جاری در این بازی‌ها به میدان خواهیم رفت.

وی با اشاره به شروع رقابت‌های بین‌المللی بسکتبال با ویلچر جام خواهر خوانده‌های اصفهان در دو رشته ورزشی اضافه کرد: این مسابقات با حضور ورزشکاران ملی‌پوش در ترکیب تیم‌های مختلف و چند تیم مطرح خارجی از 22 تا 25 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

ابطحی تصریح کرد: این دومین دوره مسابقات ورزشی بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان است که ویژه ورزشکاران جانباز و معلول، به مناسبت گرامیداشت هفته اصفهان برگزار می‌شود و تیم ایثار قم در رشته بسکتبال با ویلچر در آن حضور می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: دومین دوره این رقابت‌ها با حضور هشت کشور در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته ویژه آقایان به میزبانی اصفهان به انجام خواهد رسید و تیم ایثار قم همانند لیگ برتر کشور با هدایت عباس خاکی سرمربی موفق خود در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: تیم‌های اعزامی از کشورهای شرکت کننده در این رقابت‌ها روز یکشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه وارد ایران شده‌اند و مراسم رسمی افتتاحیه نیز امروز در سالن شهدای مخابرات شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین جلسات فنی و انجام کلاس‌بندی برای ورزشکاران فاقد کلاس‌بندی پزشکی امروز تشکیل می‌شود و از روز سه‌شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه مسابقات در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

ابطحی اظهار کرد: در رشته بسکتبال با ویلچر تیم‌هایی از کشورهای ارمنستان، مالزی، چین، عراق و روسیه به عنوان میهمان این دوره حضور دارند و با سه تیم از کشورمان یعنی پیام مخابرات اصفهان، ایثار اصفهان و ایثار ماهان تندیس قم به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: در رشته والیبال نشسته دومین دوره مسابقات بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان نیز تیم‌های روسیه، آلمان، مصر، عراق و چهار تیم از ایران با عناوین شهید خرازی، شهید شهریاری، گز سکه اصفهان و ذوب آهن اصفهان برای کسب عنوان قهرمانی مسابقه می‌دهند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با تاکید بر اینکه این تیم به دنبال کسب عنوان قهرمانی بسکتبال با ویلچر است، گفت: مراسم اختتامیه دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان روز جمعه بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه در سالن شهدای مخابرات شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com