کد خبر ۲۶۳۲۴ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار بسکتبال با ویلچر قم عنوان کرد

ایثار ماهان تندیس قم به دنبال نخستین جام بین‌المللی بسکتبال با ویلچر

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم گفت: تیم ما بعد از قهرمانی در لیگ برتر کشور به دنبال نخستین موفقیت و قهرمانی خود در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش قم نا ، علی خوشرفتار اظهار کرد: بعد از موفقیت در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با آمادگی در مسابقات بین‌المللی بسکتبال با ویلچر شهرهای خواهرخوانده اصفهان حضور یافته‌ایم.

وی ادامه داد: سطح این رقابت‌ها بسیار بالاست، زیرا تمام ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان در ترکیب تیم‌های ایثار قم،‌ پیام مخابرات اصفهان و ایثار اصفهان حضور دارند و تیم‌های خارجی شرکت‌کننده نیز بازیکنان خوب و آماده‌ خود را به این بازی‌ها آورده‌اند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم به ترکیب این تیم در مسابقات بین‌المللی اصفهان اشاره کرد و افزود: محمدرضا بهرامی، علی خوشرفتار، اسماعیل ابوطالبی، محمدحسین بنازادگان، محمد محمدنژاد و سعید سعادت‌پور، علی‌اکبر ابراهیمی، علی قربانی، حسن عبدی، اسماعیل فاضلی، عباس قنبری و مصطفی افشار اعضا تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در این رقابت‌ها هستند.

وی از فعالیت کادر حاضر در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور در مسابقات دومین دوره جام بین‌المللی اصفهان خبر داد و افزود: عباس خاکی به عنوان سرمربی، حامی خراسانی به عنوان مربی و ‌رضا خلجی به عنوان سرپرست تیم ایثار ماهان تندیس قم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

خوشرفتار بیان کرد: البته تیم ایثار ماهان تندیس قم در این مسابقات سه بازیکن کلیدی و تاثیرگذار خود به نام‌های محمدرضا کریمی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال با ویلچر، علیرضا کمالی‌فر و حکیم منصوری را در اختیار ندارد و این بازیکنان به عنوان یار کمکی در تیم اصفهان حضور دارند.

وی با اشاره به آمادگی نسبی این تیم برای درخشش در رقابت‌های بین‌المللی اصفهان اضافه کرد: بعد از تمرینات مستمر در سالن شهدای بهزیستی قم به این مسابقات اعزام شده‌ایم و امیدوار به کسب نتایج خوب و عنوانی ارزشمند در این مسابقات هستیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم افزود:‌ دومین دوره مسابقات ورزشی بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان از روز سه‌شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه بعد از برگزاری نشست فنی و هماهنگی آغاز شده است و تا پایان هفته برترین‌های خود را خواهد شناخت.

وی یادآور شد: در این نشست مسئولان برگزاری مسابقات و سرپرستان تیم‌های حاضر در هر 2 رشته والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر حضور داشتند و پیرامون برنامه برگزاری این رقابت‌ها و موارد دیگر این جام معتبر هماهنگی‌های لازم انجام شد.

خوشرفتار عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی ستاد اجرایی مسابقات، این جام با عنوان نکوداشت هفته اصفهان و به منظور ایجاد تبادلات فرهنگی، شناسایی ظرفیت‌های شهر اصفهان و تقویت بعد قهرمانی ورزشکاران تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در رشته بسکتبال با ویلچر دومین دوره مسابقات بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان تیم‌های بسکتبال با ویلچر ارمنستان، مالزی، چین، عراق، روسیه و 3 تیم مخابرات اصفهان، ایثار اصفهان و ایثار ماهان تندیس قم از ایران حضور دارند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم در پایان اظهار داشت: این رقابت‌ها در حالی تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد که در رشته والیبال نشسته نیز تیم‌های روسیه، آلمان، عراق و 4 تیم از ایران با عناوین شهید خرازی، شهید شهریاری، گز سکه و ذوب آهن اصفهان به رقابت می‌پردازند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com