کد خبر ۳۱۹۸۴ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
برای حضور در فصل جدید لیگ برتر

ایثار ماهان‌تندیس قم ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر را جذب کرد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم آخرین خرید خود برای رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با انتخاب یکی از ملی‌پوشان موفق و شاخص این رشته انجام داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بازیکنی که به واسطه درخشش در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور عضو تیم تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا شد و با این تیم به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های قهرمانی قاره کهن دست یافت اسمعیل حسین‌پور چرا‌غ‌لو است که اکنون به عضویت تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در آمده است.

حسین‌پور چراغ‌لو بازیکن تبریزی بسکتبال با ویلچر کشور است که چند سال سابقه حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر کشور را دارد و برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر این رشته یکی از مهره‌های جدید تیم ایثار ماهان‌تندیس قم خواهد بود.

این در حالی است که تیم ایثار ماهان‌تندیس قم برای حضوری پرقدرت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور به غیر از اسمعیل حسین‌پور چراغ‌لو، مهره‌های دیگری نظیر علی قربانی، علی‌اکبر ابراهیمی، غلامرضا نامی و موسی قضیبی را جذب کرده است.  

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم برای رقابت‌های امسال لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور علاوه بر جذب چند بازیکن جدید، قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته خود را نیز تمدید کرده و در واقع به جای سه بازیکنی که از این تیم رفته‌اند سه مهره جدید آورده است.

اسمعیل حسین‌پور چراغ‌لو در آخرین لحظات نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به تیم ایثار ماهان‌تندیس قم ملحق شد در حالی که کادر فنی نماینده قم در آخرین تمرین پیش از مرحله نخست لیگ برتر حسن عبدی بازیکن کلیدی و ملی‌پوش خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

به همین دلیل با نظر عباس خاکی سرمربی تیم ایثار ماهان‌تندیس قم حسین‌پور چراغ‌لو به عضویت نماینده قم درآمد و قرارداد این بازیکن تا پایان فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای نماینده قم به ثبت رسید و این بازیکن تبریزی در مرحله نخست لیگ برتر نیز حضور یافت.

حسین‌پور چراغ‌لو مهر ماه امسال همراه با تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان راهی رقابت‌های قهرمانی 2015 مردان آسیا و انتخابی بازی‌های پاراالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل شد و با درخشش در این بازی‌ها در کنار دیگر ملی‌پوشان عنوان دوم و نایب قهرمانی قاره کهن را کسب کرد.

بدین‌ترتیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران جواز حضور در بازی‌های پاراالمپیک آینده را کسب کرد و اسمعیل حسین‌پور چراغ‌لو نیز یکی از ملی‌پوشان ایثار ماهان‌تندیس قم در این بازی‌ها محسوب می‌شود، بازی‌هایی که شهریور سال آینده در برزیل به انجام خواهد رسید.

تمرینات آماده‌سازی تیم ایثار قم برای حضوری پرقدرت در مرحله دوم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور از شنبه آینده آغاز می‌شود در حالی که این تیم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ با نمایندگان زنجان، اراک و هرمزگان رقابت می‌کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com