کد خبر ۲۷۵۹۵ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم خبر داد

حضور قطعی دومین نماینده باشگاه ایثار قم در لیگ بسکتبال با ویلچر کشور

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از حضور قطعی دومین نماینده این باشگاه در مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، علی خوشرفتاراظهار کرد: ما برای سال 1393 برنامه‌ریزی حضور دو تیم به نمایندگی از باشگاه جانبازان و معلولین ایثار قم در مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را کرده بودیم اما بنا به دلایلی محقق نشد.

وی ادامه داد: در قم بسکتبالیست‌های جانباز و معلول بسیار خوبی داریم که با حضور این عزیزان که انگیزه قابل توجهی برای حضور در مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور دارند امکان تشکیل یک تیم قوی حتی به منظور کسب مقام در لیگ کشور وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: از سال 1389 استارت تشکیل تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای حضور در مسابقات باشگاه‌های کشور و همچنین رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی کشور زده شده و ما اکنون 6 سال است که در لیگ‌های کشور حضور داریم.

وی یادآور شد: در سال 1389 موفق به کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شدیم و بدین ترتیب برای نخستین بار جواز راهیابی به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور یعنی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران را به دست آوردیم.

خوشرفتار بیان کرد: بعد از آن چهار دوره متوالی نماینده قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بوده‌ایم و تا قبل از شروع بازی‌های فصل 1394 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران، باشگاه ایثار موفق به کسب یک مقام قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک عنوان پنجمی لیگ دسته برتر کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تیمی که به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حضور دارد ما برای حضور در لیگ دسته دوم ایران برنامه ریزی کرده‌ایم و امسال قطعا این حضور را خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم تصریح کرد: بنا بود در لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سال 1393 نیز با استفاده از نیروهای بومی به مصاف حریفان برویم اما به دلیل مشکلات مالی این حضور تحقق نیافت تا امسال جدی‌تر این موضوع را پیگیری کنیم.

وی ابراز کرد: از تمام بسکتبالیست‌های جانباز و معلول استان قم برای حضور در اردو و تمرینات تیم دسته دومی بسکتبال با ویلچر ایثار قم دعوت کرده‌ایم تا با حضور در تمرینات و تست آمادگی خود را برای همراهی این تیم به منظور حضور در لیگ دسته دوم ایران نشان دهند.

خوشرفتار تصریح کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم به این تیم به عنوان پشتوانه تیم لیگ برتری ایثار نگاه می‌کند و قطعا از آن در مصاف با رقبای حاضر در لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های دسته دوم کشور حمایت جدی خواهد داشت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com