کد خبر ۴۰۰۱۳ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
مرحله نهايي ليگ برتر بسکتبال با ویلچر

ايثار قم برابر پگاه فارس صف‌آرايي مي‌كند

تيم بسکتبال با ویلچر ايثار قم در دومين مسابقه خود از مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌هاي كشور برابر پگاه فارس صف‌آرايي مي‌كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در دومین دیدار خود از مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور در حالی مقابل پگاه فارس قرار می‌گیرد که در چند فصل اخیر لیگ برتر هیچ‌گاه با نمایندگان فارس در مرحله نهایی رقابت نکرده است.

این در حالی است که تیم ایثار قم بازی‌های مرحله نهایی فصل جاری لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را با جدال برابر یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی یعنی پیام مخابرات اصفهان آغاز کرده و یک روز بعد از این جدال سخت با یک رقیب سرسخت‌تر دیدار می‌کند.

شاگردان جواد شهره‌غلامی بعد از مصاف با پیام مخابرات اصفهان و با توجه به نتایج بازی‌های روز نخست، اکنون برای اینکه شانس قهرمانی این فصل مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بمانند امروز محکوم به عبور از سد تیم پگاه فارس هستند.

این در حالی است که پگاه فارس بعد از درخشش در رقابت‌های فصل 1394 لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان ایران بعد از چند سال غیبت در لیگ برتر، بار دیگر به این سطح از مسابقات بازگشته و امسال در گروهی سخت در جدال با حریفان مطرح مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشت.

هدایت تیم بسکتبال با ویلچر پگاه فارس در فصل 1395 مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور را یکی از مربیان مطرح این رشته یعنی حسن پالار سرمربی با تجربه تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران بر عهده دارد و این تیم به عنوان تیم سوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به پلی‌آف صعود کرد.

در گروه دوم مقدماتی تیم شهرداری آمل در صدر ایستاد و تیم پیام مخابرات اصفهان به عنوان تیم دوم صعود کرد اما تیم پگاه فارس در رتبه سوم این گروه قرار گرفت تا در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها به دنبال کسب مجوز صعود به مرحله نهایی به مصاف تیم دوم گروه نخست یعنی شهرداری اراک برود.

شیرازی‌ها در مرحله پلی‌آف دو دیدار رفت و برگشت در شیراز و اراک برابر تیم شهرداری اراک انجام دادند و با کسب برتری در هر دو مسابقه، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند تا اکنون دومین حریف تیم ایثار قم در مرحله نهایی باشند و دو تیم عصر نوزدهمین روز اسفند ماه به مصاف یکدیگر بروند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com