کد خبر ۲۶۲۴۳ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۷
مدافع تیم فوتبال صبای قم :

داور دیدار صبا و نفت در اعلام پنالتی علیه صبا اشتباه کرد‌

مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه برای شخصیت صبا خوب نیست که از رده هشتم پایین‌تر برود، گفت: داور دیدار صبا و نفت در اعلام پنالتی علیه صبا اشتباه کرد.

به گزارش قم نا ، داوود بهادری  اظهار داشت: صبا در این فصل از اشتباهات داوری ضربه زیادی خورده که آخرین آن در بازی روز گذشته صبا برابر نفت اتفاق افتاد و یک پنالتی ناحق، سبب شکست صبا در برابر نفت تهران شد.

وی افزود: صبا شایستگی کسب حداقل یک امتیاز را از بازی با نفت داشت اما داور در اعلام پنالتی علیه صبا اشتباه کرد و در آن صحنه خطای من گرفته شد در حالی که من هیچ خطایی بر روی بازیکن نفت انجام ندادم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: فکر می‌کنم در برابر نفت بهتر کار کردیم و شکست ما در این بازی عادلانه نبود و در صحنه پنالتی هم هیچ خطایی روی وحید امیری انجام ندادم اما به هر حال بازی تمام شده و دیگر نمی‌توان نتیجه را تغییر داد.

بهادری بیان کرد: در این مسابقه در 2 صحنه از داوری ضربه خوردیم و علاوه بر صحنه‌ای که علیه صبا به اشتباه پنالتی گرفته شد، یک پنالتی واضح روی روزبه چشمی نادیده گرفته شد؛ در مسابقه‌ای که باید پیروز می‌شدیم، بازنده از زمین خارج شدیم.

وی عنوان کرد: در این فصل زیاد برای صبا بازی نکردم و این دومین بازی‌ام برای صبا پس از حضور در بازی با سپاهان بود و امیدوارم کادر فنی از عملکردم رضایت داشته باشد و بتوانم باز هم برای صبا بازی کنم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: کادر فنی بار‌ها اعلام کرده که به بازیکنان جوان و بومی اهمیت می‌دهد و به نظر من اگر از این بازیکنان حمایت بیشتری شود این بازیکنان می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند چنان که محسن کرمی در چند بازی اخیر بازی کرده و نمایش خوبی هم داشته است.

بهادری خاطرنشان کرد: هفته آینده باید فولاد را در قم شکست دهیم و برای شخصیت ما خوب نیست که از رده هشتم پایین‌تر برویم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com