کد خبر ۲۶۲۸۱ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴
قاضی خبر داد:

وزش باد شدید طی هفته آینده در قم/ بارش ۱۶ میلی متری باران

رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم از وزش باد شدید و وجود گرد و غبار در هوا طی هفته آینده در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمدرضا قاضی با بیان اینکه امروز بعد از ظهر هوای قم کمی تا قسمتی ابری همراه با افزایش موقت ابر و وزش باد متوسط است، گفت: در روز چهارشنبه هوا قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

وی عنوان کرد: هوای قم در روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و در روز جمعه نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی اداره کل هواشناسی قم بیان کرد: میزان بارندگی روز یکشنبه در شهر قم ۱۶ میلی متر، طایقان ۱۵ میلی متر و بیشترین بارندگی در نیروگاه حرارتی در جاده اراک با ۲۰ میلی متر بوده است.

وی با اشاره به اینکه پدیده قالب طی هفته آینده در استان قم وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود، گفت: با توجه به بارش دو روز گذشته از میزان غبارآلودگی هوا در سطح استان کاسته شده است.

قاضی گفت: سرعت وزش باد طی سه روز آینده حداکثر ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی خواهد بود.

وی عنوان کرد: حداقل دمای امروز ۱۴ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۳۶ درجه، حداقل دمای چهارشنبه ۱۶ درجه و حداکثر دما نیز ۳۷ درجه و حداقل دمای هوای پنجشنبه ۱۸ درجه و حداکثر دما نیز در این روز ۳۷ درجه خواهد بود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com