کد خبر ۳۴۳۳۷ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قم خبر داد:

پیش‌بینی کاهش دما و افزایش باد تا روز سه‌شنبه در قم

یحیی زارع رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم از کاهش ابر در روز دو‌شنبه خبر داد و گفت: تا روز سه‌شنبه کماکان آسمان نیمه‌ابری و همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، یحیی زارع با بیان اینکه امروز هوای آسمان قم نیمه‌ابری است، اظهار کرد: احتمال بارش باران در اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم از کاهش ابر در روز دو‌شنبه خبر داد و گفت: تا روز سه‌شنبه کماکان آسمان نیمه‌ابری و همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

زارع با بیان اینکه حداکثر دما در بعد از ظهر امروز 17 درجه سانتی‌گراد است، عنوان کرد: تا روز چهارشنبه با کاهش دما روبه‌رو می‌شویم.

وی ضمن اعلام دمای امشب و روزهای آتی گفت: دمای امشب 6 درجه سانتی گراد، فردا بعدازظهر 13 درجه سانتی گراد، فردا شب سه درجه سانتی گراد، پس‌فردا بعدازظهر 11 درجه و پس‌فرداشب چهار درجه پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به حداکثر و حداقل دما در استان گفت: سردترین دما با یک درجه سانتی گراد مربوط به راهجرد و گرم‌ترین دما با 17 درجه سانتی گراد مربوط به جمکران است.

وی با اشاره به میزان بارش گزارش‌شده در ایستگاه‌های خودکار تصریح کرد: دستجرد با 1.4 میلی‌متر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده و در قم نیز 0.3 میلی‌متر بارش گزارش‌شده است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com