کد خبر ۲۹۳۰۶ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم:

پروژه سد کوچری تا پایان امسال تکمیل می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از اتمام پروژه سد کوچری تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: این پروژه تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش قم نا ، سید حسن رضوی اظهار داشت: برای تکمیل شبکه آبرسانی سرشاخه‌های دز به قم، اعتبارات دولتی و اعتبارات خصوصی در نظر گرفته شده است.

وی در رابطه با اعتبارات دولتی برای تکمیل سد کوچری و مجموعه تونل‌ها و مجموعه‌های بالادست، گفت: برای سال ۹۴ اعتباراتی در نظر گرفته شده و برای سال ۹۵ نیز اعتباراتی در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم ادامه داد: پروژه تکمیل سد کوچری ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و تا پایان سال‌جاری نیز به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: در گذشته آبگیری اولیه سد کوچری انجام شد اما به دلیل اینکه پرده آب بند سد آماده نبود و همچنین جاده‌ای که در منطقه وجود دارد نیز جابجا نشده بود امسال فقط ۲۳ میلیون متر مکعب آبگیری شد.

رضوی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده و بر اساس اقدامات انجام گرفته در سال آینده تا ۱۰۰ میلیون متر مکعب آبگیری انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص پروژه پل پردیسان نیز اظهار داشت: پل پردیسان از تعهدات راه و شهرسازی است که در صورتی که مشکل تملک حل شود تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید که این پل بلوار غدیر را به جاده پردیسان - ورجان متصل می‌کند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com