کد خبر ۲۹۵۲۴ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
مدیرکل بهزیستی قم :

خانه‌های کودک و نوجوان در قم تشکیل می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان قم بر لزوم ایجاد خانه‌های کودک و نوجوان در قم تاکید کرد و گفت: بهزیستی تنها دستگاهی است که مسئولیت کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست را بر عهده دارد و لازم است این کودکان از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.

به گزارش قم نا ، رضا سلیقه با تاکید بر لزوم حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست اظهار داشت: بهزیستی تنها دستگاهی است که مسئولیت کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست را بر عهده دارد که لازم است این کودکان از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.

مدیرکل بهزیستی استان قم بر لزوم ایجاد خانه‌های کودک و نوجوان در قم تاکید کرد و افزود: یکی از مبانی اساسی خدمات اجتماعی، شناخت پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی موجود و در حال بروز یا‌‌ همان آسیب‌های نو پدید است که می‌تواند برای برنامه‌ریزی و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی به ما کمک کند.

وی به افزایش حمایت از معلولان نیز اشاره کرد و گفت: حمایت از معلولان هدف اصلی و سرلوحه کار ما است از همین رو باید شرایطی فراهم شود تا معلولان با استفاده از برنامه‌های توانبخشی و مشاوره درمانی، بتوانند خانواده و جامعه خود را احیا کنند و برای خانواده و جامعه مثمر ثمر باشند.

سلیقه خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان یک نهاد حمایتی با ارائه خدمات مختلف، از آسیب‌شناسی مسائل گوناگون تا پیشگیری و درمان، سعی دارد به جامعه ارائه خدمت کند تا جامعه به سوی سلامت و رفاه اجتماعی پیش رود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com