کد خبر ۲۷۴۵۱ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
در بازدید نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی قم مطرح شد:

فرهنگ استفاده از کالای داخلی منجر به تقویت تولید می شود

در بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی و احمد امیرآبادی از سه واحد صنعتی قم مشکلات این واحد ها بررسی شد و مقرر گردید مشکل سرمایه در گردش مورد نیاز با مسوولان صندوق توسعه ملی مطرح تا مشکلات برطرف شود.

به گزارش قم نا به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی در بازدید از سه واحد صنعتی آفاق روشن، لوله قائم و واحد صنعتی تولید قطعات سبک موتور گفت: از این که می بینیم با وجود مشکلاتی واحدهای صنعتی، تولید می کنند خوشحال می شویم از این رو مسوولان و مردم باید با بهره گیری از فرهنگ استفاده از کالای داخلی به کمک تولید بیاییم تا تولید کنندگان ما تقویت شوند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع خواست رهبر معظم انقلاب است که از درون قوی شویم تا نیازمان روز به روز به خارج کمتر شود.

آشتیانی با تاکید بر دیدار دوره ایی با تولید کنندگان استان گفت: بدنبال آن هستیم تا در زمان های مناسب در گفت و گوهای حضوری ضمن شنیدن مشکلات صنعتگران از ظرفیت موجود در مجلس و دیدار با وزرا و سایر مسوولان کشوری در جهت رفع نیازهای موجود استفاده کنیم.

در ادامه این دیدار احمد امیرآبادی یکی دیگر از نمایندگان مردم قم در مجلس شواری اسلامی اظهار داشت: در سطح شهرک های صنعتی قم واحدهای صنعتی فعال و خوبی داریم که در سطح کشور نمونه هستند.
وی افزود: در بازدید صورت گرفته محصولاتی را مشاهده کردیم که در صورت بکارگیری در بخش روشنایی، تاثیر زیادی در صرفه جویی انرژی در کشور خواهیم داشت و لازم است شهرداری ها و شرکت های توزیع برق استانی به کمک واحدهای صنعتی بیایند.

وی تصریح کرد: از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی سرمایه در گردش است که مقرر گردید موضوع با مسوولان صندوق توسعه ملی مطرح تا مشکلات برطرف شود.

امیرهوشنگ طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم در این دیدار، گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی ارائه کرد.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، محمودآباد، سلفچگان، چاپ و نشر، قنوات، الغدیر نمونه کشوری و شهرک صنعتی تخصصی ICT می باشد

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com