کد خبر ۲۶۶۴۹ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی در پارکسوار شمالی ایجاد می‌شود

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از ایجاد غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم در پارکسوار شمالی خبر داد.

به گزارش قم نا ، ابوالفضل مستقیمی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت ترافیکی شهر قم در مناسبت‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و نیمه شعبان با بیان اینکه پارک‌سوار شمالی با ظرفیت 600 دستگاه اتوبوس آماده خدمات‌رسانی به زائران است، ابراز کرد: سال گذشته سه هزار و 500 دستگاه اتوبوس در این پارک‌سوار تردد داشته است.

وی با اشاره به فراهم‌سازی امکانات رفاهی از جمله نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در پارک‌سوارها اضافه کرد: تاکنون به منظور تامین آب خوردن این پارک‌سوارها 25 هزار لیتر آب شیرین و 400 قالب یخ در اختیار شهرداری منطقه سه قرار گرفته است.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از فعالیت مستمر کارمندان این سازمان از سه شنبه تا جمعه هفته آینده برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران یاد کرد و ادامه داد:‌ اکنون با استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرداری اقدامات عمرانی مورد نیاز این پارکسوارها در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه ایستگاه گمشدگان در پارکسوار شمالی فعالیت خود را در مناسبت‌های نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) آغاز می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی در این پارکسوار ایجاد می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com