کد خبر ۲۶۷۴۴ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم:

توزیع کارت نخستین دوره آزمون ادواری سال 94 آغاز شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: توزیع کارت نخستین دوره آزمون ادواری امسال از ساعت هشت صبح روز دوشنبه آغاز شده و تا ششم خرداد ادامه دارد.

به گزارش قم نا ، احمد عطارنیا با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه نخستین دوره آزمون ادواری امسال اظهار کرد: توزیع کارت نخستین دوره آزمون ادواری امسال از ساعت هشت صبح روز دوشنبه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه، ششم خرداد ادامه دارد.

وی افزود: 207 نفر در نخستین دوره آزمون ادواری امسال که در هشتم خرداد ماه برگزار می‌شود ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 170 نفر مرد و 38 نفر زن هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به اینکه مرحله کتبی این دوره از آزمون‌ها در 38 حرفه برگزار می‌شود گفت: مرحله کتبی نخستین دوره آزمون ادواری امسال به صورت هماهنگ با سراسر کشور در 38 حرفه غیرهمسان و 25 حرفه همسان در هشتم خرداد ماه برگزار می‌شود.

عطارنیا تصریح کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت‌نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از چهارم تا ششم خرداد ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا درج مشخصات فردی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم بیان کرد: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی می‌توانند بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی به حوز‌ه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com