کد خبر ۲۹۱۰۰ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد

آغاز توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری سازمان فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از آغاز توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری امسال خبر داد.

به گزارش قم نا ، احمد عطارنیا با اشاره به آغاز توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری امسال اظهار کرد: از دیروز توزیع کارت دومین آزمون ادواری امسال همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی افزود: 189 نفر در دومین دوره آزمون ادواری امسال که در 16 مرداد ماه امسال برگزار می‌شود ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 154 نفر مرد و 35 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: مرحله کتبی دومین دوره آزمون ادواری امسال به صورت هماهنگ کشوری در 38 حرفه و همچنین در 25 حرفه همسان در تاریخ 16 مرداد ماه امسال در قم برگزار می‌شود.

عطارنیا با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت بیان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت‌نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

وی بیان کرد: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند از تاریخ 12 مرداد ماه تا 14 مرداد ماه امسال با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم تاکید کرد: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی می‌توانند براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com