کد خبر ۲۶۷۶۱ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
مدیر مجتمع یاوران مهدی قم مطرح کرد

اقامت ۱۸۰ هزار زائر در مجتمع یاوران مهدی قم‌

مدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی قم گفت: این مجتمع با ظرفیتی بالغ بر ۲۰۰ تخت، سالن پذیرایی ۷۵۰ نفره، ۲ سالن آمفی تئاتر در سال گذشته پذیرای بیش از ۱۸۰ هزار مهمان بوده است.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احمدی، پیش از ظهر امروز در همایش «نقش زیارت و گردشگری مذهبی در توسعه استان قم با رویکرد اقتصاد مقاومتی» که در مجتمع امامزاده سید علی (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه مجتمع یاوران مهدی در طول سال پذیرای بیش از 10 هزار مهمان خارجی است، اظهار داشت: این مجتمع با ظرفیتی بالغ بر 200 تخت، سالن پذیرایی 750 نفره، 2 سالن آمفی تئاتر در سال گذشته پذیرای بیش از 180 هزار مهمان بوده است.

مدیر مجتمع فرهنگی، آموزش، اقامتی یاوران مهدی قم با اشاره به اینکه مجتمع یاوران مهدی یکی از ارزان‌ترین مجتمع‌های اقامتی است، افزود: در بحث توسعه توریسم ما باید امکانات را تصحیح کنیم و توسعه زیرساخت‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه مشکل ما بر سر راه توسعه گردشگری، نبود و یا کمبود گردشگر نیست خاطرنشان کرد: باید  در برخورد و تکریم زائر و گردشگر تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.

مدیر مجتمع فرهنگی، آموزش، اقامتی یاوران مهدی قم به لزوم تشکیل جلسات مشترک بین استانداری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای توسعه امر گردشگری اشاره کرد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
2
حسین مسلمان ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۸

ایا امکان رزرو وجود دارد نیمه شعبان جهت دو شب برای سه نفر

پاسخ