کد خبر ۳۲۷۷۳ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۱
از امروز در سالن شهید حیدریان قم صورت می‌گیرد

آغاز رقابت 14 تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال قم

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم با رقابت مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ کشور از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم، فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های این استان از عصر امروز با رقابت 14 تیم مدعی قهرمانی آغاز خواهد شد.

این در حالی است که هر ساله با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود و تیم‌های برتر هر یک از این لیگ‌ها به عنوان نماینده قم در مسابقات باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند بعد از اینکه قهرمان خود را شناخت، تیم قهرمان خود را آماده رقابت با تیم‌های حاضر در بازی‌های لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور می‌کند.

دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های استان قم در حالی از امروز آغاز می‌شود که سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به عنوان مکان برگزاری بازی‌ها از سوی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم انتخاب شده است.

کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر برنامه‌ریزی کرده و این رقابت‌ها در سه روز با برگزاری هفت مسابقه، هفته نخست را برگزار می‌کند، در حالی که علاوه بر لیگ برتر، بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال قم نیز به زودی آغاز می‌شود.

در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های استان قم، تعداد 14 تیم حضور دارند و به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی و رسیدن به سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور در سال آینده تلاش می‌کنند.

تیم‌های فوتسال پارسا، شهید رئیس‌کرمی، خادم الحسین (ع)، آرش، مقاومت، نبرد، درمانگاه بقیت‌الله، شهرداری، آبادگران، آپکوپارس، ذاکر، صدراسیستم، پاس و آفاق 14 تیم شرکت‌کننده در مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم هستند که رقابت آنها تا اسفند ماه به طول می‌انجامد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم در شرایطی آغاز می‌شود که تیم‌های مدعی صعود به لیگ باشگاه‌های کشور، بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و البته به صورت تک مرحله برگزار می کنند و خبری از دیدارهای رفت و برگشت نیست.

در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم، تیم انتهای جدول رده‌بندی نیز به دسته پائین‌تر یعنی لیگ دسته اول فوتسال این استان سقوط می‌کنند تا دو تیم از دسته اول فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های قم جایگزین آنها در لیگ برتر سال آینده شوند.

برنامه بازی‌های هفته نسخت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم:

پارسا – رئیس‌کرمی

خادم الحسین (ع) - آرش

مقاومت - نبرد

درمانگاه بقیت‌ الله- شهرداری

آبادگران - آپکوپارس

ذاکر - صدراسیستم

پاس - آفاق 

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com