کد خبر ۲۸۵۹۴ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
در هفته سوم لیگ برتر فوتسال صورت می‌گیرد

مصاف یاسین‌پیشرو قم با تاسیسات دریایی

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته سوم از نیم فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم تاسیسات دریایی تهران خواهد رفت.

به گزارش قم نا ، در حالی که بازی‌های هفته دوم از نیم فصل نخست بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به تازگی به پایان رسیده اما کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برنامه دیدارهای هفته سوم را اعلام کرد تا لیگ برتر تا پیش از شروع جام باشگاه‌های فوتسال آسیا سه هفته از بازی‌های خود در دور رفت را سپری کند.

دیدارهای هفته سوم از دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال عصر نخستین روز مرداد ماه برگزار می‌شود و طی آن در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیداری حساس و داخل خانه برابر تیم فوتبال تاسیسات دریایی تهران به میدان می‌رود.

در هفته دوم از این بازی‌ها شکست یاسین‌پیشرو برابر میثاق تهران موجب شد تا شاگردان سیدمهدی غیاثی شیرینی پیروزی هفته نخست مقابل کاشی‌نیلوی اصفهان را فراموش کنند و با انگیزه و جدیت‌ بیشتری در هفته سوم لیگ برتر فوتسال برابر تیم تحت هدایت وحید شمسایی یعنی تاسیسات دریایی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به فکر جبران باخت هفته قبل باشند.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دومین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم میثاق تهران با حساب 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد در حالی که هفته نخست در حضور تماشاگران اصفهانی با حساب 4 بر 2 از سد تیم کاشی‌نیلوی اصفهان عبور کرده سه امتیاز ارزشمند بازی را از آن خود کرده بود.

هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز پنجشنبه اول مرداد ماه با برگزاری هفت مسابقه از هفته سوم پیگیری خواهد شد و طی آن تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیداری داخل خانه حریف تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران خواهد بود.

نماینده فوتسال استان قم در دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نام ماهان‌تندیس برابر تیم تاسیسات دریایی تهران در نیم‌فصل نخست به برتری دست یافت اما در دور برگشت در سالن شهید حیدریان قم تن به شکست داد تا اکنون انگیزه بیشتری برای رویارویی با حریف سرشناس خود داشته باشد.

یاسین‌پیشرو قم در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم تاسیسات دریایی تهران خواهد بود و در حالی برابر این تیم صف‌آرایی می‌کند که در حال حاضر تنها سه امتیاز دارد و برای اینکه همچنان در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ هفدهم باقی بماند محکوم به شکست تیم تاسیسات دریایی است.

در جدول رده‌بندی بازی‌های قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم اکنون یاسین‌پیشرو قم با 3 امتیاز در میانه جدول ایستاده است و در هفته سوم از ساعت 17 عصر پنجشنبه اول مرداد ماه باید در دیداری داخل خانه به مصاف تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران برود دیداری که به میزبانی شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم یاسین‌پیشرو قم برگزار می‌شود و تیم پیروز قطعا یکی از مدعیان این فصل به شمار خواهد رفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com