کد خبر ۲۶۹۸۶ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
معاون عمران مسجد مقدس جمکران:

افتتاح دارالشفای مسجد جمکران نقطه آغاز جشن‌های نیمه شعبان است

معاون عمران مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های نیمه شعبان در مسجد جمکران گفت: افتتاح دارالشفای حضرت مهدی (عج) سر آغاز شروع جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران است.

به گزارش قم نا ، امین مقومی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دارالشفای حضرت مهدی (عج) مسجد جمکران که در شبستان امام علی (ع) مسجدمقدس جمکران اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت 2750 متر مربع و در سال 85 در زمان تولیت سابق آغاز شد که قرار بود که ابتد به صورت بیمارستان 5 طبقه باشد اما بنا به دلایلی به صورت درمانگاه و در زمینی به زیربنای 3650 متر در 3 طبقه تأسیس شد.

معاون عمران مسجد مقدس جمکران با بیان این که تأسیس دارالشفای جمکران نیاز درمانی زائران را برطرف می‌کند افزود: علاوه بر خدماتی که در درمانگاه مسجد جمکران ارائه می‌شد با احداث دارالشفای حضرت مهدی (عج) فضای درمانی جمکران افزوده شد.

مقومی با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته جهت تأسیس درمانگاه حضرت مهدی (عج) بیان کرد: در مجموع 5 میلیارد تومان هزینه برای تأسیس زمین این مرکز درمانی هزینه شدکه از منابع مسجد مقدس جمکران تأمین شد و 6 میلیار تومان نیز برای خرید تجهیزات پزشکی هزینه شد.

وی عنوان کرد: آیت الله مکارم شیرازی دستور کمک به این مرکز پزشکی را صادر کردند و یک میلیارد تومان جهت تأمین آمبولانس این مرکز هزینه شد و 3 میلیارد تومان توسط آیت الله مکارم شیرازی جهت تأسیس این مرکز پزشکی در اختیار دارالشفای حضرت مهدی (عج) قرار گرفت.

معاون عمران مسجد مقدس جمکران با اشاره به اقدامات و کمک‌های صورت گرفته جهت راه اندازی درمانگاه دارالشفا حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: خیران و برخی از دستگاه‌های استان جهت تأسیس این مرکز پزشکی کمک‌های خوبی را داشتند که شایسته تقدیر است.

مقومی با اشاره به برنامه‌های نیمه شعبان در مسجد جمکران اظهار داشت: افتتاح دارالشفای حضرت مهدی (عج) سر آغاز شروع جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران است.

 منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com