کد خبر ۲۷۰۰۲ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
سرپرست سازمان حمل‌ونقل شهرداری قم مطرح کرد؛

نصب ‌پارکومتر برای حفظ نظم پارک‌ حاشیه‌ای خودرو ویژه نیمه شعبان در قم‌

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب ۸ پارکومتر برای حفظ نظم پارک‌های حاشیه‌ای خودرو ویژه ایام نیمه شعبان در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، حسین شعبان‌زاده با اشاره به اینکه برای ایجاد نظم بیشتر در ایام نیمه شعبان در قم از پارکومترها استفاده می‌شود اظهار داشت: در معابری که  تردد در آن‌ها زیاد باشد پارکومترها اجرا می‌شود تا شاهد نظم در پارک‌های حاشیه‌ای خودرو باشیم.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه برای کنترل ترافیک بیشتر پارکومترها در هشت مسیر نصب‌شده‌اند افزود: این پارکومترها در خیابان شهدا، بلوار امین، 45 متری عمار یاسر، دور شهر، خیابان باجک، امام، هفتم تیر، و بلوار کیوانفر نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه با نصب پارکومترها افراد در زمان و با مبلغ خاصی از جای پارک استفاده می‌کنند بیان کرد: نصب پارکومتر در خیابان 45 متری صدوق نیز در دستور کار قرار دارد.

شعبان زاده بابیان اینکه نصب پارکومترها برای مدیریت بیشتر شهری صورت گرفته است گفت: طرح‌های ترافیکی در سطح شهر اجرایی می‌شود و معابری که تردد وسائل نقلیه در آن زیاد است شامل محدودیت ترافیکی می‌شوند و تردد خودروهای شخصی در آن‌ها ممنوع است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه شهروندان باید با استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی به کاهش ترافیک کمک کنند خاطر نشان کرد: برخی رانندگان با مشاهده پارکومتر به کوچه‌های اطراف می‌روند و خودرو خود را در این محل‌ها پارک می‌کنند که سبب مزاحمت برای ساکنان این محل‌ها می‌شود و باید در این زمینه آگاهی بیشتری وجود داشته باشد و از این اقدامات جلوگیری شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com