کد خبر ۲۷۰۰۹ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
رئیس مرکز تخصصی مهدویت :

۱۵۰ نفر از متخصصان مرکز مهدویت به نشر فرهنگ مهدوی در جمکران می‌پردازند‌

رئیس مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به اعزام مبلغ به مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان گفت: ۱۵۰ نفر از کارشناسان و فارغ التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت در نیمه شعبان امسال در خیمه‌های معرفت مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی با اشاره به فرارسیدن سال روز میلاد امام زمان (عج) و برنامه‌های مرکز تخصصی مهدویت در ‌این ایام اظهارداشت: مرکز تخصصی مهدویت در آستانه نیمه شعبان برنامه‌هایی را از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و دبیرخانه ستاد فعالیت‌های مهدوی در زمینه نشر فرهنگ مهدویت فعال است.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت افزود: دبیرخانه ستاد فعالیت‌های مهدوی پیگیر اقدامات مشترک اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی بوده که در این زمینه بحث هماهنگی با رسانه‌ها و نامگذاری دهه ‌‌مهدویت و تقسیم کارها در کارگروه‌های مختلف تبلیغی، پژوهشی و آموزشی از نمونه این اقدامات است.

کلباسی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تخصصی مهدویت در ایام نیمه شعبان بیان کرد: با توجه به فرارسیدن سالروز میلاد امام زمان (عج) مرکز تخصصی مهدویت یک توشه تبلیغی را ارائه داده که کتابی تحت عنوان حدیث انتظار را شامل می‌شود و ره توشه‌ای برای مبلغانی است که در ایام نیمه شعبان فعالیت‌های تبلیغی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اعزام مبلغ توسط مرکز تخصصی مهدویت عنوان کرد: اعزام مبلغ به نقاطی که نیاز داشتند از جمله کارهای مرکز تخصصی مهدویت در ایام نیمه شعبان است، یکی دیگر از فعالیت‌های مرکز تخصصی مهدویت حضور در رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف صدا و سیما و شرکت  در همایش‌هایی است  ‌‌که در این ایام برگزار می‌شود.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت تصریح کرد: اعزام مبلغ به حلقه‌های معرفت در مسجد جمکران و ثبت نام از افرادی که در مسجد مقدس جمکران خواستار آموزش فضای مجازی هستند نیز یکی دیگر از اقدامات ما در این ایام است.

کلباسی با اشاره به اعزام مبلغ به مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان اظهار داشت: 150 نفر از کارشناسان و فارغ التحصیلان مرکز تخصصی مهدویت  در نیمه شعبان امسال در خیمه‌های معرفت مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com