کد خبر ۲۷۰۷۷ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱
از سوی سرمربی تیم ملی امید صورت گرفت

دعوت از مدافع صبای قم برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک برزیل

مدافع تیم فوتبال صبای قم از سوی کادر فنی تیم ملی امید کشورمان برای همراهی تیم ملی ایران در مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 برزیل به اردوی این تیم دعوت شد.

به گزارش قم نا ، بعد از صعود تیم ملی فوتبال رده سنی امید کشورمان به رقابت‌های مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، اکنون دعوت از بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در اردوی جدید تیم ملی فوتبال امید صورت گرفته است.

محمد خاکپور سرمربی با تجربه تیم ملی فوتبال کشورمان از روزبه چشمی بازیکن صبای قم برای حضور در اردوی جدید آماده‌سازی و تمرینات تیم ملی فوتبال دعوت کرده است، بازیکنی که در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم فوتبال باشگاه‌‌های برتر کشور جزو بازیکنان شاخص تیم صبا بود.

با پایان بازی‌های چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و همچنین سپری شدن دو مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان ایران که آماده مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه می‌شود، نوبت به کادر فنی تیم ملی فوتبال امید کشورمان رسید تا بازیکنان مورد نظر خود را به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت کند.

در واقع اکنون که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خواب و تعطیلی طولانی مدت رفته، فرصت بسیار خوبی در اختیار کادر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران قرار دارد تا با خیالی آسوده این تیم را مهیای حضور موفق در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک برزیل کنند.

مقصد و هدف تیم ملی فوتبال کشورمان این است که بعد از چهار دهه به رقابت‌های فوتبال المپیک آینده راه یابد، بر همین اساس تیم ملی امید ایران باید خود را آماده مبارزه در مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل کند، مسابقاتی که حدود یک سال دیگر برگزار می‌شود.

بعد از برگزاری دیدارهای هفته سی‌ام و پایانی چهاردهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال امید کشورمان فهرست 25 نفره بازیکنان دعوت شده به اردوی نخست تیم ملی فوتبال امید ایران اعلام شد.

بر اساس نظر کادر فنی تیم ملی، بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم که در بین آنها مهره کلیدی تیم فوتبال صبای قم نیز حضور دارد باید از روز هجدهم خرداد ماه خود را به کادر فنی تیم ملی فوتبال امید در هتل المپیک تهران معرفی کند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای اردوی نخست در حالی اعلام شد که ملی‌پوشان از تیم‌های مختلف فوتبال ایران انتخاب شده‌اند و در بین نفرات دعوت شده به این اردو روزبه چشمی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم نیز حاضر است،‌ بازیکنی که با درخشش در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در تک تک بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مورد توجه سرمربی با تجربه تیم ملی قرار گرفته است.

روزبه چشمی پیش از این سابقه چندین بار دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال امید کشورمان را دارد و حتی بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید را بر بازو می‌بندد و در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل که فروردین ماه سال جاری در تهران به انجام رسید، در ترکیب اصلی تیم ملی کشورمان حضور داشت و به همراه این تیم به مرحله دوم انتخابی المپیک صعود کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com