کد خبر ۲۷۰۸۷ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم خبر داد

اعزام ورزشکار ناشنوای قم به مسابقات 2015 آسیا و اقیانوسیه

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از اعزام ورزشکار این هیئت به رقابت های سال 2015 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ویژه ناشنوایان خبر داد.

به گزارش قم نا ، مصطفی علیزاده اظهار کرد: سال گذشته از مسابقات فوتسال 2014 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور چهره‌ای مستعد و توانمند نظیر اسماعیل شاه‌زید عنوان ارزشمند قهرمانی را به دست آوردیم و امسال در فوتبال به دنبال کسب این موفقیت خواهیم بود.

وی ادامه داد: البته در چند رشته ورزشی دارای ورزشکاران ملی پوش در تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های سال 2015 بازی‌های ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستیم ولی در رشته فوتبال نیز یک نماینده به نام حسین نوری داریم که امیدوار به حضور وی در ترکیب اصلی تیم ملی هستیم.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از آغاز نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان خبر داد و عنوان کرد: نخستین مرحله برنامه‌های تمرینی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه 2015 در تهران آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان و فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، تعداد 40 فوتبالیست ناشنوا از استان‌های مختلف کشور برای حضور در این اردو دعوت شده‌اند و از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده‌اند.

علیزاده با بیان اینکه اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان به مدت یک هفته ادامه دارد عنوان کرد: هشتمین دوره بازی‌های آسیا و اقیانوسیه 2015 در رشته‌های مختلف مهر ماه سال جاری در شرق آسیا و به میزبانی کشور چین تایپه برگزار خواهد شد و حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال تهران و تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان مدیرفنی بر عملکرد و آماده سازی تیم ملی فوتبال ناشنوایان نظارت دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com