کد خبر ۲۷۱۷۸ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت

انجام بیش از یک‌هزار بازرسی مختلف در قم

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از انجام بیش از یک‌هزار مورد بازرسی مختلف توسط این سازمان در تعطیلات پایانی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش قم نا ، احمد سمیعی‌نسب با اشاره به عملکرد این سازمان در ایام تعطیلات نیمه شعبان و 15 خرداد گفت: این سازمان از تاریخ 12 لغایت 15 خرداد هزار و 137 مورد بازرسی را انجام داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در این مدت به 208 مورد گزارش، 227 مورد تخلف، 92 مورد گران‌فروشی، 10 مورد عدم رعایت بهداشت و 71 مورد عدم درج قیمت رسیدگی شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم 10 مورد کم‌فروشی و تقلب، 36 مورد عدم صدور فاکتور و یک مورد کالای قاچاق را از دیگر مواردی دانست که به آنها رسیدگی شده است.

سمیعی‌نسب در خصوص ارزش ریالی این پرونده‌ها اظهار کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 127 میلیون و 659 هزار ریال بوده است.

وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته در زمینه سوخت بیان کرد: در این خصوص 9 بازرسی صورت گرفت.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در این زمینه یک پرونده بررسی شده و دو مورد بازرسی از واحدهای عرضه روغن موتور، سه مورد بازرسی از فروشندگان لوازم یدکی و سه مورد بازرسی از ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل انجام شد.

سمیعی‌نسب اضافه کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها به 200 هزار ریال می‌رسید.

وی در ارتباط با بازرسی‌های انجام گرفته از نانوایی‌ها و کارخانجات آرد بیان کرد: در این خصوص 85 مورد بازرسی انجام شده و به 10 پرونده رسیدگی شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به بازرسی‌های انجام گرفته در این زمینه افزود: در این خصوص 38 مورد بازرسی از نانوایی‌های سنگک، 77 بازرسی از نانوایی‌های لواش، 11 بازرسی از نانوایی‌های تافتون و 9 بازرسی نیز از نانوایی‌های بربری صورت گرفت.

سمیعی‌نسب به ارزش ریالی این پرونده‌ها اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی پرونده‌های مذکور چهار میلیون و 234 هزار و 500 ریال است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com