کد خبر ۲۷۲۴۸ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۲
مدیر رسانه‌ای یادواره شهدای مدافع حرم:

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم فردا در قم برگزار می‌شود

مدیر رسانه ای یادواره شهدای مدافع حرم گفت: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم، فردا در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم برای ما از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردار بوده و تفکیک قائل‌شدن بین شهدا غیرمنطقی و غیرقابل‌ دفاع است.

مدیر رسانه ای یادواره شهدای مدافع حرم با تاکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و همکاری رسانه‌ها جهت تبیین این اقدام افزود: شهدای مدافع حرم نیز باید همانند شهدای دفاع مقدس و شهدای صدر اسلام مورد توجه باشند و در این راه نیاز به همکاری و همت اصحاب رسانه و انجام رسالت انقلابی اطلاع‌رسانی و جریان سازی هستیم.

فاطمی‌نسب با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم تاکید دارند بیان کرد: رهبر معظم انقلاب خود در‌صدر جریان‌سازی انقلابی قرار گرفته‌اند و در دیدار اخیر خود با خانواده شهدای حرم بر گرامیداشت این شهدا و دفاع از حق مظلوم و ایستادگی علیه ظالم تاکید کردند.

وی عنوان کرد: تکریم خانواده شهدا باید در 4 محور انجام شود که فضاسازی برای تکریم شهدای حرم و یادواره‌ها و مجالس، تکریم خانواده‌های این شهدا و ثبت خاطرات شهدای مدافع حرم از جمله این محورها است.

مدیر رسانه ای یادواره شهدای مدافع حرم تصریح کرد: نخستین یادواره‌ شهدای مدافع حرم روز پنجشنبه 21 خردادماه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com