کد خبر ۲۷۲۴۹ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
به‌منظور آشنایی طلاب با اندیشه‌های امام(ره)؛

رشته تخصصی امام‌شناسی در حوزه علمیه قم ایجاد شد

معاون آموزش مرکز نشر آثار امام خمینی (ره) با اشاره به لزوم توجه طلاب به اندیشه‌های امام خمینی (ره)گفت: رشته تخصصی امام شناسی را برای طلاب حوزه علمیه ایجاد کردیم که به صورت حضوری و نیمه حضوری برگزارمی‌شود.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام مهدی حاضری ظهر امروز در نشست خبری همایش امام خمینی (ره) پیام آور وحدت که در سالن اجتماعات دانشگاه ادیان برگزار شد اظهار داشت: امام خمینی (ره) در راستای وحدت زندگی می‌کردند و این موضوع برای همگان به خوبی اثبات شد، ایشان تلاش می‌کردند تا دیدگاه‌های مختلف را به یکدیگر نزدیک کنند و در این راستا نیز به موفقیت رسیدند.

معاون آموزش مرکز نشر امام خمینی (ره) در قم با اشاره به اقدامات امام خمینی (ره) جهت ایجاد وحدت درجوامع اسلامی افزود: امام خمینی (ره) در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت مستضعفان، وحدت مذاهب اسلامی اقدامات مناسبی انجام دادند و در این زمینه منادی وحدت هستند.

حاضری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در موسسه تنظیم نشر و آثار امام خمینی (ره) قم بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا همکاری بیشتری با دانشگاه ادیان و مذاهب که در راستای وحدت تلاش می‌کند داشته باشیم و در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز نشر امام خمینی (ره) در زمینه فضای مجازی عنوان کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در زمینه فضای مجازی نیز فعالیت دارد و بخش آموزش این مرکز در زمینه فضای مجازی فعال شده و نرم افزار تبیان در زمینه نشر و گسترش آثار امام خمینی (ره) به فعالیت می‌پردازد.

معاون آموزش مرکز نشر آثار امام خمینی (ره) در قم تصریح کرد: ما در معاونت آموزش مرکز نشر آثار امام خمینی (ره) رشته تخصصی آشنایی با اندیشه‌های امام خمینی (ره) را پیگیری کردیم و مجوز آن را نیز گرفتیم.

حاضری با اشاره به لزوم توجه طلاب به افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) اظهار داشت: رشته تخصصی امام شناسی را برای طلاب ایجاد کردیم که به صورت حضوری ونیمه حضوری برگزار می‌شود تا طلاب جوان با آرمان های امام خمینی (ره) آشنا شوند.

وی بیان کرد: مدرسه تخصصی فقه امام خمینی (ره) در منزل سابق امام خمینی (ره) واقع در خیابان منتظری نیز یکی از مدارس علمیه ای است که مورد حمایت موسسه تنظیم نشر و آثار امام خمینی (ره) است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com