کد خبر ۲۷۳۳۳ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
رئیس هیئت جودوی قم :

جودوی قم برای حضور در لیگ نیازمند سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون تومانی

رئیس هیئت جودوی قم با بیان اینکه ارتقای فنی جودوی قم به منظور حضور در لیگ نیازمند زمان است، گفت: تا زمانی که اسپانسری با سرمایه‌گذاری۴۰ الی ۵۰ میلیون تومانی وارد کار نشود نمی‌توانیم در لیگ جودو حضور پیدا کنیم.

به گزارش قم نا ، سعید علیزاده اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه جودو از نظر شکل تمرینات و طاقت‌فرسا بودن پیوستگی تمرین در این رشته از یک سو و کمبود امکانات حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای تمرینی از سوی دیگر بخشی از ورزشکاران جودو در قم جذب رشته‌های دیگر می‌شوند.

وی افزود: جودوکار جوان پس از سال‌ها تمرین و آموزش از سنین نونهالی در نهایت به جایی می‌رسد که انتظارات معقولی در زمینه تمرین و تجهیزات و امکانات دارد و زمانی که این انتظارات تحقق پیدا نکند ممکن است از جودو کنار برود.

رئیس هیئت جودوی قم گفت: در 2 سال اخیر تلاش کرده‌ایم تعداد تاتامی‌های مورد نیاز جودو را برای سالن‌های سطح استان تأمین کنیم البته این تاتامی‌ها گران‌قیمت هستند و تأمین هزینه تاتامی‌های جودو یکی از دغدغه‌های هیئت جودو بوده است.

علیزاده در مورد حضور تیم جودوی قم در لیگ‌های کشوری بیان کرد: از نظر مالی در شرایطی نیستیم که بتوانیم در لیگ تیم داشته باشیم و تا زمانی که اسپانسری با هزینه 40 الی 50 میلیون تومانی وارد کار نشود نمی‌توانیم در لیگ جودو حضور پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر مسائل مالی، با مشکل جودوکار کافی در حد و اندازه لیگ نیز روبرو هستیم و به تعداد یک تیم کامل متشکل از جودوکاران استاندارد و باکیفیت که بتوانند با حریفان قدرتمند خود دست و پنجه نرم کنند، جودوکار در اختیار نداریم.

رئیس هیئت جودوی قم خاطرنشان کرد: با این وجود سرمایه‌گذاری و کار خوبی بر رده‌های پایه انجام شده و ارتقای فنی جودوی قم به منظور حضور در لیگ نیازمند زمان است تا پس از گذشت زمان، ورزشکاران جوان به سطح کیفی لازم در این زمینه برسند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com