کد خبر ۲۸۷۷۷ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۲
رئیس هیئت جودوی قم :

شهید زین‌الدین قم به لیگ برتر جودوی نوجوانان کشور صعود کرد

رئیس هیئت جودوی قم گفت: تیم جودوی شهید زین‌الدین قم برای نخستین بار به لیگ برتر جودوی نوجوانان کشور صعود کرد.

به گزارش قم نا ، سعید علیزاده اظهار داشت: جودوکاران نوجوان قم امسال برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور حاضر هستند و این برای جودوی قم موفقیت بزرگی به حساب می‌آید.

وی افزود: تیم جودوی شهید زین‌الدین قم موفق شد در دور انتخابی رقابت‌های جودوی لیگ برتر که به منظور شناسایی تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر برگزار شد نتایج لازم را به دست آورده و به لیگ برتر صعود کند.

رئیس هیئت جودوی قم گفت: 4 تیم مقاومت تهران، میزان خراسان شمالی، شاهین تهران و چناران سال گذشته به طور مستقیم به لیگ برتر 94 صعود کرده بودند اما تیم شهید زین‌الدین قم برای صعود به لیگ برتر باید با 13 تیم دیگر رقابت می‌کرد.

علیزاده بیان کرد: این مسابقات به طور متمرکز برگزار شد و تیم شهید زین‌الدین موفق شد به همراه چند تیم دیگر جواز حضور در لیگ برتر نوجوانان کشور در سال 94 را به دست آورد و این برای نخستین بار است که در چند سال اخیر توانسته‌ایم به چنین سطحی برسیم.

وی عنوان کرد: تیم شهید زین‌الدین قم مسابقات خود را در لیگ برتر نوجوانان کشور از اوایل شهریور ماه آغاز می‌کند در حالی که در این مسابقات 14 تیم حضور دارند و در قالب 2 گروه 7 تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت جودوی قم تصریح کرد: بسیج مقاومت بازار مبل خراسان رضوی، شهرداری گرم دره، هیئت جودو اصفهان، هیئت جودو همدان، هیئت جودو چالوس، شهید زین الدین قم، ملوان هرمزگان، بسیج مقاومت گیلان، هیئت جودو خوزستان و آموزش پرورش استان البرز به همراه 4 تیم صعود کننده از فصل قبل در این مسابقات حضور دارند.

علیزاده خاطرنشان کرد: توسعه رشته جودو در قم منوط به سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه از یک سو و توسعه سخت‌افزاری جودو از سوی دیگر است و به همین دلیل عمده برنامه‌های ما روی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com