کد خبر ۲۸۵۱۸ انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
رئیس هیئت جودوی قم :

جودوی قم در رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری می‌کند

رئیس هیئت جودوی استان قم با بیان این که جودوی قم روی رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: مسابقات جودوی قهرمانی استان قم روز اول مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، سعید علیزاده اظهار داشت: مسابقات جودوی قهرمانی استان در دو رده سنی نوجوانان و نونهالان در روز اول مردادماه در قم برگزار می‌شود و برگزاری این مسابقات در راستای طرح سرمایه‌گذاری هیئت جودوی استان قم بر روی رده‌های سنی پایه است.

وی افزود: توجه به اهمیت آموزش و برنامه‌ریزی برای جذب نیروی انسانی کارآمد یکی از عمده‌ترین اهداف هیئت جودو استان برای توسعه و رشد کمی و کیفی سطح ورزش جودو در استان قم است و برای آینده جودوی قم باید از حالا دست به کار شویم.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: برنامه‌ریزی برای اجرا و برگزاری مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان خط مشی اصلی ما در جهت دستیابی به اهداف تعیین شده این هیئت ورزشی در خصوص توسعه و رشد ورزش جودو در سطح استان قم است لذا کادر اجرای هیئت جودو مسابقات نونهالان و نوجوانان قهرمانی استان را طراحی کرده است که در روز یکم مردادماه انجام می‌شود.

علیزاده بیان داشت: مسابقات قهرمانی استان در رده سنی نونهالان برای متولدین دی ماه سال ۱۳۷۹ تا سال ۸۲ و در اوزان منهای ۳۴، ۳۸، ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جودوی نوجوانان استان قم برای متولدین سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ و در اوزان ۴۶، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰- و ۹۰+ طرح‌ریزی شده است در حالی که مراسم وزن کشی این پیکارها روز پنجشنبه اول مردادماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در سالن جودو واقع در ورزشگاه تختی توسط کمیته برگزاری مسابقات هیئت جودوی استان قم به انجام می‌رسد.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: این مسابقات روز جمعه دوم مرداد از صبح تا عصر برگزار می‌شود  کلیه مسابقات در مجموعه ورزشی شهید زین الدین واقع در بلوار ۱۵ خرداد قم و پارک شهدای نوبهار برگزار خواهد شد.

علیزاده از ارفاق یک کیلوگرمی برای تمامی اوزان در دو رده سنی مسابقات خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان دراین مسابقات باید دارای حداقل حکم کمربند کیو ۶ جودو باشند و داشتن کپی حکم کمربند، رضایتنامه، فیش واریزی به حساب هیئت و به همراه داشتن ID کارت از دیگر شرایط شرکت در مراسم وزن کشی است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com